Când ?

Când am crescu mă ? Când și cine ne-a dat voie să creștem ? De la chiloți cu zilele săptămânii , cu floricele și baloane , am trecut la danteluță că vezi Doamne , am crescut . Nu mai umblăm cu cheia după gât , o avem în genți că acum plătim chirie și venim de la job-uri obositoare , nu ne mai împletim cosițe fine ci mergem la hairstylist , nu ne mai spălăm cu Dalin – șamponul ăla de nu-ți arde ochii cum ți-i prinde în off-side ci cu șampon cu ulei de argan , extract din semințe de macadamia și uleiuri turcești . Ne punem măști pe păr și pe la 8 ani încă aveam pământ și păduchi în păr . Nu mai mâncăm pâine cu gem că gemul căca-m-aș pe el , are calorii și zaharuri care dăunează organismului , în plus coloranții sunt și ei prezenți și extract din cauciuc , și globule roșii și mai știu eu ce mama dracu are căcatul ăla de gem de nu-l mai putem mânca . Și la 8 ani gemul era ca ciocolata = fericire .

Nu mai mergem pe jos că mergem cu mașini , cumpărate de mami și/sau tati sau iubi , sub capotă o herghelie de cai Mustang , motor cu capacitate cilindrică mare , eco și cu consum redus că doar nu degeaba am reunțat la autobuz . Acum iubi tre să vină cu 50 de trandafiri într-un buchet și înainte cu o floare se făcea primăvară în relație în mijloc de Decembrie dar deh …. am crescut sau poate ne-a crescut ipocrizia .Sigur și iubi e ipocrit .

Când am crescut ? Și de ce am crescut ? De ce am crescut așa urât , așa urâți , molcomi , răi , vicioși , inumani , obosiți , miștocari , jucători ? Văzusem un documentar despre Consumerism , recunosc că înainte nu m-am gândit la acest termen , nu m-am gândit la Consumerism și la cumpărături inutile și proaste . După ce l-am văzut , mi-am dat seama în timp ce eram în oraș cât de tentată eram să cumpăr orice nimic . Credeam că aveam nevoie de acel nimic . Consumerism … inutilitate , oameni nefericiți , adulți .

Când am crescut ?

Mă gândesc la om ca la o măsea , cu cât mai atins de rău , cu atât mai stricat , în cele din urmă nervul e ucis , omul trăiește ca o nălucă , măseaua se mânâncă până la rădăcină , e scoasă , omul moare .

Când am crescut , tată și de ce nu mi-ai spus că e greu să fii adult ?

Lasă un răspuns

