” Mai târziu … ? ” 

Uneori ma tem , nu mereu sunt inteleapta si cu idei stralucite , gresesc , uneori gresesc fara sa pauze , alteori reusesc sa nu gresesc . Mereu dupa cate o decizie ceva mai mare , ma intreb daca fac bine ce fac .

Te sfatuiesc din suflet sa spui celor pe care ii iubesti ca ii iubesti .  Nu ! Nu mai tarziu . Acum ! „Mai tarziu” nu vine mereu cu garantie , „mai tarziu” e nimic , e irelevant , e necunoscut , nesigur , tradator . „Mai tarziu” e cel mai mare tradator al iubirii .  Nu mai amana sa spui lucruri frumoase oamenilor , nu arunca vorbe grele doar pentru ca esti nervos , nu distruge visele altor oameni doar pentru ca tu nu reusesti sa visezi . Ai grija de cei pe care ii iubesti , spune-le ce simti pt. ei , „maine” e la fel de irelevant ca si „mai tarziu ” .

Cu o saptamana inainte sa moara , Iulia m-a sunat . Am vorbit putin , nici nu mai stiu ce vroia , si cumva am scurtat apelul si i-am zis ca am sa o sun curand si n-am sunat-o o saptamana . Noi nu ne sunam foarte mult , ne apelam odata la catva timp si petreceam 1-2 ore la telefon si ne era deajuns . In saptamana aia dupa ce a sunat eram la laptop si chiar mi-am zis in minte „iulia , sa ma scuzi da nu am chef sa stau azi la telefon” . I-am promis ca o sa o sun curand , „mai tarziu” , dar „mai tarziu” nu a mai existat .  M-am bazat pe ” mai tarziu ” . M-am bazat pentru ca , credeam cu indarjire ca , copiii nu pot sa moara . Dar copiii mor . Si nu mi-am luat ” la revedere ” pentru ca am crezut in ” mai tarziu ” .

Nu mai amanati sa faceti ceea ce va place , nu mai amanati cafeaua cu acea prietena buna , nu mai inchideti telefoanele dupa 1 minut de convorbire , intrebati-i pe cei dragi ce fac , oferiti imbratisari si sarutari pe frunte , nu mai plecati de acasa suparati/suparate pe sotii/sotiile/copiii vostri . Daca „mai tarziu” inceteaza sa apara atunci o sa va amintiti de cei dragi prin prisma supararii si va veti dori sa mutati muntii din loc doar ca sa dati timpul inapoi sa va puteti cere iertare .

” Mai tarziu ” mi-a luat aproape tot .

 

Lasă un răspuns

