Mămăruța mea e beată ! A ta cum e ?

” Mămăruță , ruțăăă , suite-n căruță

Unde vei zburaaa acol m-oi mărita ! ”

Eram fascinată de mămăruțe când eram mică , roșii și cu bulinuțe cum le găseam pe frunze , țipam ca din gură de șarpe (expresie de la țară) ! Cele mai frumoase insecte , așa vedeam eu mămăruțele . Mă învățase mama să le cânt mămăruțelor despre măritiș și-am învățat să le cânt frumos , trebuie să pui mămăruța pe degetul arătător și să o miști sus-jos și să-i cânți pană zboară ! O vorbă din bătrâni spune că acolo unde ajunge mămăruța , acolo are să-ți fie alesul și ai să te măriți cu el !

Odată mi-a zburat o mămăruță fix în ”cotigai” (casa găinilor) iar primul meu gând a fost : ” la naiba , nu pot să mă mărit cu un cocoș ” . Sigur vreo găină zăpăcită mi-a mâncat mămăruța că uite-mă , sunt aici și nu m-am măritat cu un ”cocoș” !

Restul mămăruțelor au fost bete , sunt absolut convinsă sau poate au zburat în țări pentru care nu am viză , poate una a zburat pe teritoriul islamic , poate bărbatu-meu încă umblă cu mămăruța alcoolistă prin Irak și întreabă de mine . Sau poate mămăruța mea are Alzheimer și nu-mi poate ghida corect bărbatul , poate e mai bine , nu prea vreau să port o bucată de „cârpă” neagră pe gură , pe ultiml ruj am dat 30 de lire , cum să ascund un asemenea ruj , mă doare inima !

Poate am vreo mămăruță plină de ea  în Scoția și se uită ca muta la poarta colorată , din cauză ca nu-l înțelege pe scoțian , sau poate scoțianul i-a oferit o halbă cu bere în fiecare zi și acum mămăruța mea e la alcoolici anonimi :

” -Bună ! Sunt mămăruța și sunt alcoolică !

-Bună mămăruța ! (30 de voci pe fundal! )

Măcar mămăruța asta a căutat ajutor . Oare unde imi sunt toate mămăruțele ? Voi știti câte mămăruțe am prins ? Puteam să-mi deschid ”mămăruțerie” și să vând mămăruțe fetelor nemăritate !

” S.C. Mămăruțeria S.R.L vinde mămăruțe vrac tuturor domnișoarelor care nu vor să-și găsească soți în mediul online ! Mămăruțele noastre sunt instruite de către o echipă profesionistă astfel încât ele să vă găsească un soț ! Atenție , unele mămăruțe vă pot găsi și doi soți , ceea ce înseamnă că aveți de unde alege sau nu ! Ne găsiți pe strada Gâzelor , nr. nelimitat în rețeaua fixă și mobilă , în grădina din spatele nucului ! Program de lucru : vara (toată ziua) , în restul zilelor e frig și mămăruțele nu zboară ! 

Primăvară fericită dragilor !

Lasă un răspuns

