La kilometru.

Ne pierdem , mulți ar zice că ne pierdem spre a ne regăsi , dar unii dintre noi nu suntem făcuți să regăsim sau să fim regăsiți . Sunt suficienți câteva mii de km sau câteva sute de km să ne pierdem unii de alții , să ne uităm și să ne spunem că e ok că nu ne mai vorbim . Ce-am putea să ne spunem ? Nimic ! Poate avem nevoie de timp , avem nevoie să păstrăm liniștea în ordinea în care păstarea unei legături poate crea prea multă gălăgie .

Ne pierdem pentru că nu ne iubim suficient , pentru că suntem orgolioși și pentru că e mai ușor să dăm vina pe alții decât pe noi înșine pentru tăcere , aruncăm prietenii pe fereastră , vorbe dulci la gunoi și ne umplem de mizeria rutinei.

Dar nu m-am pierdut de oamenii cu care n-am vorbit aproape deloc timp de un an sau 2 , cu ei merg la cafea și tot ei îmi spun că mă apreciază , necunoscuți care vin de la sute de km să mă vadă , necunoscuți care m-au poftit în casa lor și m-au tratat ca pe un membru al familiei , oameni care n-au nici în clin și nici în manecă cu mine dar care sunt oameni . Sunt atâția oameni cu care cândva m-am îmbrățișat ca mai apoi , adică acum , să nu mai schimb un cuvânt pentru că sunt o femeie de nimic și pt că am iubit oamenii , și pentru că nu am nimic de oferit dar când am oferit am fost extraordinară .

Acei oameni mi-au fost lecție , o lecție de milioane . Eu nu plătesc oamenii să mă iubească , niciodată . Eu nu vreau pe cineva lângă mine pentru a obține foloase materiale , eu vreau oameni care să zâmbească și care îmi zâmbesc , vreau oameni care râd și cu care să râd . Păcat că oamenii știu să arate cu degetul mai repede decât să zâmbească , dar cred că marea majoritate ne merităm soarta iar cei care nu și-o merită , vor primi altceva la schimb .

Oamenii vin și pleacă , dragostea se risipește , renaște , se descoperă . O lume mai bună nu are să fie prea curând dar oamenii frumoși sufletește se nasc mereu .

Sper să fiți fericiți și simpli .

Nu există frumusețe mai mare decât fericirea simplă .

 

Lasă un răspuns

