Bridget Jones – Helen FIELDING

Am terminat-o ! În sfârșit , are cam 450 de pagini , citești de-ți vine acru ! Pe scurt , Bridget J. e singură după ce soțul ei a murit într-un accident provocat de o bombă , are doi copii Mabel si Billy , îi iubește dar își dorește un bărbat lângă ea . Așa cum se descrie ea : grasă și bătrână , neatrăgătoare, dependentă de vin și de cașcaval ras , problematică , Bridget e una din mamele singure ale secolului actual .

Singură , frustrată dar o mamă foarte iubitoare . Intră într-o relație cu un tânăr Don Quijote care-i tâmpește simțurile și nervii . În cele din urmă povestea o cotește ușor la dreapta dar trebuie să citiți cartea ca să vedeți ce se întâmplă la momentul cotiturii .

Nu e o carte foarte bună , are un umor foarte comun , normal , de femeie , e ușor exagerată pe alocuri și sunt momente în care efectiv te simți rușinată în locul lui Bridget . O pot asemăna ușor cu o discuție la cafea , comună , simplistă , chiar o discutie la telefon .

Așa comună și mediocră cum e , cartea are ceva frumos , aș șterge 3 sferturi de carte și-aș păstra finalul care face cam toți banii , aproape toți banii . Dacă ați citit Fluturi și v-ați scurs pe picioare și Bridget Jones o să vă topească , e mai ok pentru mame și alte femei trecute de o primă vârstă , ele o înțeleg pe Bridget ceva mai ușor decât am făcut-o eu .

Bridget era cam lipsită de tact , iar eu cred că o femeie fără tact e sortită unui eșec continuu .

Recomand cartea pentru doamnele și domnișoarele care cred că pot relaționa ușor sau foarte mult cu Bridget , eu am citit puțin despre ea pe Google , am achizitionat-o dar nu a fost o investiție prea grozavă .

5/10

P.S. recenziile mele sunt adevărate dar nu urmează nici o regulă de scriere a recenziilor propriu-zise .

 

 

Lasă un răspuns

