Am săruturile tale pe umărul drept …

Înfiorător negrul întunericului de afară , am mai citit câteva file de carte și-am închis-o chircindu-mă-n pat plină de amintiri care alunecau pe corpul meu ca roua dimineața pe frunzele de stejar . Nu era chip să respir și să nu te respir . Mi-am verificat telefonul căutând cu disperare un semn de la tine , doar că , atunci când ți-am spus să pleci chiar am vorbit serios iar tu chiar m-ai luat în serios . Așezată ca din pod pe scaunul de bucătărie , privind fotografia tomnatică de la fereastra mea , abuzam intens și violent de o țigară , aruncam priviri cu săgeți către tine , tăceam . Fumul de țigară era high pe oxigen , eram convinsă că trebuia să se termine , n-am vrut să-ți spun adio , era prea plin de frișcă adio-ul meu plin de nervi și de ură . Am simțit parfumul tău acrișor tot mai aproape de mine , te-ai apropiat , mi-ai mirosit gâtul dezgolit și mi-ai sărutat umărul drept , îți luaseși adio , am mai tras o dată din țigară și-am lăsat fumul să-și facă dansul . Am auzi ușa trântită de tine , Mai tresărise din somnul lui și privise ușa descumpănit . ” Chiar a plecat ? ” îmi spuneau ochii lui Mai . Am închis ochii a aprobare și Mai al meu și-a pus capul pe lăbuțe și privea într-un punct fix . Mi-am privit țigara și-am dat din umeri a ”asta e” . Dar acum că am citit , acum că am ales un roman de dragoste , lucru care nu trebuie făcut atunci când mângâierea și săruturile umărului drept pleacă , mi-e dor . Egoism. Ego. Încăpățânare. Nu-mi rămâne decât să-mi privesc ecranul telefonului , să-mi fac șcenarii și să caut semne de la o nălucă , semne de la dragostea mea apusă .

Mă bucur că măcar ai spus adio …

Lasă un răspuns

