Și vreau ….!

books

Și vreau flori , da flori , fie că mi le-ai cules de pe câmp fie că ți le-a dat mă-ta de la ea din curte ! Vreau să fii la timp la întâlnirea noastră , poate chiar și 5-10 minute mai devreme de ora stabilită , pentru că dacă sunt aranjată și termin mai devreme atunci o să cobor în fața blocului și asta înseamnă că te aștept ! Iar eu nu aștept dragul meu , nu știu ce înseamnă să aștepți , poate de-asta sunt mereu în gropi acoperită cu pământ până dincolo de jugulară ! Vreau să mă înveți să aștept dragul meu , vreau să-mi areți ce înseamnă răbdarea și calmul , două calități care-mi lipsesc cu desăvârșire !

Și vreau o întâlnire nu prea romantică , nu cu baloane roz și roșii în formă de inimioară , nu cu ciocolată de la Milka în formă de inimioare că ți-o plasez în creștetul capului și asta pentru că sunt la dietă , și-am făcut abdomene și flotări 7 zile și mi-am lovit coatele de podea și am vânătăi pe coapse , deci nu-mi adu ciocolată ! Dacă îmi comand salată la întâlnirea noastră , nu mă întreba dacă sunt la dietă , pentru că sunt și vreau să știi că sunt pentru că vreau să arăt bine pentru tine , pentru că sunt nesigură , pentru că nu cred nici în tine , nici în mine , nici în noi ! Eu aici fac un efort , încerc să cred , eu nu cred dragul meu , am crezut , acum e mai greu , s-au complicat lucrurile , am uitat cum să … fiu fericită fără să mă îndoiesc , fără să întreb de două ori câte 3 întrebări , formulate în patru forme diferite , despre acelși subiect care mă consumă . Mă înțelegi ?

Și vreau cărți , că-mi plac , iar dacă pictezi sau dacă cânți , o să fiu mereu acolo , să te privesc și să te ascult , iar dacă ești comedian atunci nu mai fac abdomene niciodată , îmi ajunge râsul ! Vreau să râd , că mi-ai zis prima oară când m-ai văzut că am cei mai triști ochi pe care i-ai cunoscut și am vrut să intru în pământ de rușine și asta pentru că de data asta mi s-a spus în față așa ceva .

Și vreau să înțelegi că am probleme și că mă-ncurc în ele ca labuțele de pisică în ghemul de lână mirositoare al bunicii , vreau să faci un efort pe care eu nu știu să-l fac ! Și vreau cuvinte frumoase dar dacă ești prea siropos o dată , te înțeleg , a doua oară , la fel , a 3 a oară deja indulgența mea e maximă , a patra oară te torn într-o sticlă și te servesc la clătite că nu pot altfel ! Da ?

Și vreau să ne uităm la documentare pentru că eu nu știu să mă uit la filme de dragoste , mă uit la aceleași filme de dragoste în fiecare an , de 3-4 ori pe an , de mai bine de 8 ani ! Da … ciudat , dar trece ! Te obișnuiești că n-ai încotro !

Și vreau să mă lași în pace când curăț frigiderul cu periuța ta de dinți , cea veche , desigur ! Aia înseamnă că sunt supărată pe tine și nu pot să vorbesc fără să plâng ca proasta , de obicei 3 ore îl spăl până rămâne ” lună și bec ” . În timpul ăla să nu te uiți la fotbal că mă iau de tot neamul tău și de scumpa ta mămică și de tine și de tot ceea ce ești tu , în schimb ai putea să mergi la Real să faci cumpărăturile și să te întorci seara și să pregătești baghete cu usturoi la cuptor și promit să nu-ți înlocuiesc periuța de dinți actuală cu cea veche plină de dezinfectant !

Și vreau să mă ierți , să te întorci mereu după ce te supăr și după ce te dojenesc , după ce te înjur și după ce spun că nu te mai iubesc , că am toanele mele și nu știu să tac mereu și nu vreau să te jignesc sub nici o formă dar eu , în copilărie am fost prietenă cu Aghiuță ! Îl știi pe Aghiuță ? Varianta mai mică a diavolului , ăla nu te împinge la greșeli majore dar pe mine mă îmipinge la tot felul de prostii ! Și Aghiuță asta trăiește sub limba mea și are o furcă așa cam de 4 cm și cu ea îmi înțeapă limba și eu nu strig ” au ” , eu strig ” cu mă-ta aia mută care te-a învățat tot prostii , tolomacule ” și îmi pare rău că m-am luat de mă-ta că știu sigur că mi-ai adus flori de la ea din grădină , că mai era ceva până la ziua de salar și ai avut bani de prânz dar nu ți-au mai ajuns si de flori ! Dar mie îmi plac florile de la mămica ta și dacă mă iubești o să încerc să o iubesc dar când ne certăm , tot cu ea o să am treabă , că ea te-a zămislit ! Acum nu știu dacă ea e vinovată că ești tolomac dar dacă ești unicul copil atunci ea e de vină !

Și vreau să știi că o sa-ți ofer totul , indiferent de situație , idiferent de vreme , și-am să te iubesc , cu chiu , cu vai , cu sau fără mălai , de mămăligă , desigur , eu am să te iubesc , eu am să completez golurile tale în timp ce voi aștepta și voi spera ca tu să faci același lucru ! Iar dacă o să mă iubești cu adevărat , am să te iubesc și eu , la fel !

Și mai vreau multe altele , dar până acum , e suficient ! Nu trebuie să știi să gătești , mă descurc eu aici !

Lasă un răspuns

