Zâna și Zmeul

– Domnule Cărturescu , ce părere aveți despre zâne ?

– Doamnă ce să zic , ce părere să am ? Sunt niște curve , doamnă !

– De ce spuneți asta domnule Cărturescu ?

– Doamnă , pe muierea mea toată ziua o strigam ” zâna mea ” , ” zânișor ” , ” zâinesex ” când era rost de futai , până într-o zi , când un zmeu , așa cât ”deștiu” de înalt i-a proptit mintea-n loc și duși au fost ! Mi-a scris ”zânișor” o scrisoare cum că îi este dor de mine și după scrisoare mi-a trimis o altă scrisoare , spundându-mi că e în spital și că a bătut-o Zmeul fiindcă ea mărturisise că îi este dor de mine , în scris ! Destinul doamnă , destinul , sau karma cum îi mai zic fetele noastre !

– Dar domnule Cărturescu , nu toate zânele sunt curve !

– Doamnă aici aveți dreptate , uite îmi las și trabucu-n scrumieră și mâinile pe lângă corp arătându-mi umil aprobarea față de ceea ce mi-ați spus dar doamnă , zânele sunt curve ! Cea mai mare parte !

 – Domnule Cărturescu , v-ați pierdut încrederea în zâne ?
– În femei doamnă , în general în femei ! Spre exemplu despre dumneavoastră dragă doamnă am crezut că sunteți proastă , încerc și trag de mine ca de-un cal rahitic să cred că așa e , poate reușesc să vă fut astăzi ! Iertați-mă doamnă sunt așa mai prost crescut , de obicei când lovesc hormoni sunt calm și am mintea zbuciumată dar astăzi hormonii mi-adormiră întru sfântu gând și totuși încă sunt un nesimțit ordinar , poate din cauză că sunteți femeie ! Vedeți dumneavoastră , dragă doamnă , femeia a fost creată nu ca să-i țină bărbatului de urât , ci pentru că și deoarece el are o sculă doamnă , și sculele se folosesc , dar nu în același fel și în același loc , Dumnezeu a încercat să evite homosexualitatea încă din primele dăți în care pământul a fost sărutat de tălpi de nesimțit , prăpădit , deșălat , adică de bărbat , doamnă ! Dar n-a fost cu putință doamnă , că se joacă ăia fotbal între ei mai mult decât joc eu fotbal pe terenul de golf de lângă casa mea ! N-am nimic cu ei doamnă , eu cu zânele am treabă , de-asta vreau o femeie doamnă , că zâna e toată feștelită și frumos împachetată , nici s-o fuți nu-ți vine că ți-e frică că îi se șterge frumusețea și rămâne toată crepată și distrusă , unele zâne trebuie lăsate să fie zâne , ele sunt cartofi pai cu grătar și salată de varză cu oțet pentru ochi ! Dar doamnă , cu tristețe în inimă vă spun că existe și zâne bune , frumoase și curate la suflet dar au dat peste Zmei , și când nimerești un Prâslea tolomac așteaptă-te să-ți surâdă viața cu premolarii și poate chiar și molarii lipsă , cu una bucată echimoză întinsă ca o balenă la soare  pe toată fața și cu o ploaie torențială căzută de sub gene ! Doamnă futaiu-i futai dar cu zmei dinăștia nici futaiul nu merită să aibă loc! Eu încă sper că zâna mea e fericită și tot așa frumoasă cum am conservat-o eu , dar dacă s-a schimbat atunci să rămână cu zmeul că eu o să-mi caut o femeie ! Am noroc că-s mai bun ca zmeul și mai bun sunt , și-am pierdut zâna dar măcar mă răzbună ală , că doamnă eu sunt sincer , când te lasă femeie așa plantat ca floarea soarelui în mijlocul apartamentului , te-ai bate și cu-n arbore de cauciuc , chit că ricoșează pumnii !
– Ăaa … da , mulțumesc pentru interviu domnule Cărturescu !
– Schimbați-vă chipul doamnă că azi chiar n-am chef de futut !
Lasă un răspuns

