Dorule

on

10271558_10203761302212971_6715751141082564623_n

În fiecare zi mintea mea întreabă de tine , mă gândesc cum ar fi fost dacă ai fi rămas , îmi frământ mâinile furioasă că am fost mică în fața momentului trist în care te-ai despărțit de pământ . Să înțeleg de ce , e prea greu . Nu trece o zi fără ca sufletul meu să nu-mi spună că n-am voie să te uit , dar nu vreau să te uit , aș vrea însă să uit momentele alea negre când te priveam cum stăteai întinsă fără viața , când mămica și tăticul tău te-au sărutat înainte să te acopere cu pământ , ce moment intens și dureros , ce imagine usturătoare în mintea mea , ce dor , ce jale .

Pe-o pernă albă din mătase , aștern un dor nebun

Pe lângă lacrimi dureroase , eu îmi doresc să-ți spun

Că mi-este dor și te iubesc și te aștept la mine,

În vise ca să-ți povestesc , că-mi este dor de tine .

Lasă un răspuns

