Haida !

11133650_422291861272485_5446590156989003425_n

” – Stai ! Dacă pleci … și vrei să te întorci , te-aștept ! Te-aștept mă că-s proastă , te-aștept că nu mă mai duce capul după vorbele lui mă-ta , te-aștept că încă mi-ești drag , te-aștept că nu mai există un bărbat ca tine , că dacă ar exista l-aș bate mă de s-ar căca tot în reprize și sferturi de finală ca fotbaliștii ! Da ? Am să te aștept ! Mă mai oprește câte o prietenă la povești și mă întreabă : ” de ce mai ești cu el ? ” și bag niște motive atât de patetice și de prăpădite că nici economia României nu arată așa ! Mă pricepi mă ? Înțelegi că am să te aștept ! Dar îți mai dau o șansă , dacă nu ai să o folosești așa cum trebuie , și aici mă refer la : ciocolată , parc , vin roșu , aspirat și călcat , ”iubirea mea ” , ” dragostea mea ” , preludiu , telenovele ,” mama e bolnavă , nu vine la noi ” , facturi , parfum , lenjerie intimă , ” nu mă uit la fotbal că sunt obosit ” , shopping … atunci poți s-o iei pe mă-ta și să alergați pământul amândoi că la asta vă duce capul ! ”

Dar dacă undeva pe pământ mai există o femeie proastă ca mine, mi-aș dori să-i vorbesc , să-i spun să nu fie la fel de proastă și asta pentru că viața nu se termină la un bărbat , i-aș spune că dacă o să iubească bărbați dobitoci și înapoiați mintal tot ce v-a obține va fi o zi frumoasă de Duminică în familie  o singură dată în 3 ani ! I-aș spune că dacă te vede pe stradă și lângă stradă ar fi oceanul plin cu rechini , mai bine s-ar arunca în apă și-ar înota cu un rechin stând legată de înotătoarea sa dorsală , așa ar evita o mult mai mare tragedie … pentru că să mori consumat de un rechin e o tragedie , dar să trăiești 30 de ani cu un bărbat prost e de 3 ori tragedie x 10 ! Așa că draga mea dacă tu nu te respecți și faci alegeri proaste , o să ai un bărbat pe măsură , oricât te-ai plânge , oricât ai mieuna , fiecare sac își are petecul , dar draga mea , nu orice petec petecește un sac , caută acel petec care îți va completa sacul într-o proporție mai mare de 80% , caută să crezi că va exista un bărbat care te va iubi exact cum ești tu : nebună , aiurită , leneșă , agitată , frumoasă , muncitoare ș.a.m.d. , sunt bărbați care pot să vadă dincolo de defecte și nu prin intermediul lor și sunt rari …. foarte rari ce-i drept dar sunt mulți alți bărbați care calcă pe urmele celor exemplari și ăsta este un lucru pozitiv !

Lasă un răspuns

