Și proștii pot să fie invidiați .

....

Cum ar fi fost sa avem cate o baghetă magică , 10 dorințe să ne fie indeplinite cu ajutorul ei … ce v-ați dori ? Să zicem că bagheta vă indeplinște orice dorință , dar pentru fiecare dorință indeplinită cineva drag va plânge ori de câte ori vă va vedea …ați folosi bagheta ? Sunt dorințele materiale și bănești mai puternice decât dragostea pentru apropiații vostri ? Și nu , nu puteți să vă doriți ca acea persoană dragă să nu plângă și asta pentru că răul ce l-ați făcut nu poate fi uitat , poate fi iertat … așa e in viață … nedrept să faci rău , nedrept să nu poată fi uitat răul de l-am făcut iar eu la rândul meu regret că am făcut rău , regret că am rănit oameni dar asta nu poate fi uitat .

Uneori mi-aș fi dorit să fiu proastă , foarte proastă , poate exagerat … nu mă înțelegeți greșit , nu mă consider o inteligentă autentică dar știu că reușesc să gândesc puțin deasupra liniei . Voi știți cât de fericiți sunt proștii ? Știți ? Proștii ăia de te enervează de-ți vine să-i bagi în saci de gunoi negri și să-i arunci in ape adânci … da da , ăia ! Acei proști sunt fericiți și îi invidiez , cu toată inima vă spun că îi invidiez … în nimicnicia și în mizeria lor caracteristică lumea lor e fericită , pentru că ei nu știu că sunt proști , ei când se gândesc să meargă la cumpărături se întreabă doar dacă au bani ! Alții se întreabă de ce cumpără din supermarketuri când ar putea să cumpere mâncare proaspătă de la țărani și îi pot ajuta să-și dezvolte afacerile , de ce trebuie să cumpere alimente procesate care le pot provoca diferite mutații genetice în timp , de ce mănâncă produse din acel supermarket dacă s-a spus la tv că în miere să zicem , s-au găsit urme de nu știu ce substanță , de ce marile corporații distrug micile intreprinderi cu lăcomia lor , de ce să cumpăr de acolo când pot să mor din cauza produselor mai ales a legumelor care sunt tratate cu tot felul de substanțe nocive pentru organism , de ce , de ce , de ce ?

Pt. proști e simplu … ei văd lumea dintr-un unghi mic , aproape gol , urmează mereu aceleași tendințe în modă , mănâncă aceeași mâncare , prietenii sunt pe măsură , fac și ei 2 clase , se căsătoresc , familii , lucrează într-o fabrică , un credit ipotecar sau poate Spania la căpșuni și Italia la portocale sau mai știu eu ce , simplitate … proștii emană simplitate ! dar sunt fericiți ! și sunt oameni care nu vor fi niciodată fericiți precum proștii și asta din cauză că au prea multe întrebări în cap , prea multe șcenarii, prea multe idei , prea multe griji , prea multă sete de adevăr , de cunoaștere , de căutare de soluții viabile , vise diferite , simplitatea nu hrănește pe toată lumea niciodată , simplitatea e plictisitoare pentru mulți oameni și fericire pentru proști ! Nu duceți lucrurile la extreme , nu mă refer la simplitatea și clasicismul lucrurilor , chiar deloc , mă refer la viața în sine când vorbesc de simplitatea caracteristică acestei categorii de oameni … simplitatea in general se traduce prin gust , prin clasic , prin frumos și curat , proaspăt dar asta e altceva , e ceva care nu are legătură cu oamenii despre care eu vorbesc !

Îmi doream viața să fie mai simplă și mai ternă iar eu să nu simt asta , să nu mă deranjeze viața ștearsă , dar mă deranjează , mă deranjează că sunt condițonată de starea economică și nu pot să mă bucur de libertatea pe care simt că o merit , mă deranjează că trebuie să dau explicații și că sunt situații care mă privesc în viața mea dar care nu mă interesează și nu mă mișcă , mă deranjează că oamenii mor înainte ca eu să le spun cât e mult îi iubesc și cât de mult înseamnă pentru mine , mă deranjează că trebuie să depind de alți oameni uneori , mă deranjează că sunt condiționată de diplome, școli , cursuri și experiență , mă deranjează că a trebuit să plec din Romania !

Și da … ” deranjamentele mele ” lasă loc de interpretare , sună a leneveală , a zonă de comfort , sună a delăsare … și momentan sunt intr-o zonă fără comfort , și trebuie să muncesc pentru niște vise pe care le am , și asta înseamnă somn puțin și nici un fel de pauză … știu ! Dar dacă eram suficient de proastă , la 18 terminam seralul , o ardeam cu unu aiurea , rămâneam gravidă și ne retrăgeam la țară pe motiv că noi ne iubim ! Și venea ăla micu , circ mare , manele și ta-su pleca în Italia pe șantier și trimitea bani acasă să punem termopane și să ne ridicăm casa pe care o puteam termina doar dupa 7 ani de la momentul în care am început ! Pam pam ! Dar eram fericită ! Dar n-am fost suficient de proastă !

Iar dacă postarea mea vă sună a narcisism și iubire de sine , atunci n -ați înțeles nimic !

Lasă un răspuns

