Nu am prieteni … barbati !

d74b06c6dace0322d296c905a38b0ef9

Da ! Asa e … nu am , am cativa amici dar atat ! Ori de cate ori interactionez cu un barbat si imi place sa discut cu el , sa rad sau sa impart idei si ganduri … boom ! Ma trezesc ca imi spune ca ma place , ca e indragostit de mine sau ca vrea mai mult … ba stai asa , frana si da inapoi ! De ce ? De ce , daca eu vreau doar sa discut cu tine , de ce , daca mie doar imi place compania ta , de ce trebuie sa duci tu  lucrurile la un alt nivel ? E ok si ma bucur ca sunt placuta dar chiar nu vreau sa o ard aiurea cu fiecare barbat care imi iese in cale , nu ma pasioneaza si nu-s genul sa joc la mai multe mese in acelasi timp! Adica la un moment dat trebuie sa-i spui omului ” stii … eu sunt indragostita de altcineva ! stii eu am alte planuri ! ” Unora trebuie sa le zic direct in fata ca au inteles gresit , ca nu vreau o relatie si ca  oricat ar incerca vor ajunge nicaieri !

Si e greu domnilor , e greu sa va spunem ca va vrem doar ca prieteni , ca amici … ne e greu sa va spunem asta , pentru ca stim ca va ranim , ca o sa fiti suparati  , si eu una uneori sunt socata de  reactiile pe care le primesc ca si raspuns la gandurile mele , au fost barbati care au decis sa nu-mi mai vorbeasca , sa ma evite sub orice forma , dar au fost unii putini la numar ce-i drept care au inteles ceea ce eu simt , au inteles ca nu o sa fie o relatie intre noi , au reactionat frumos dar tot nu mi-au mai vorbit ! … si am observat ca atunci cand te imbraci frumos ca femeie , si te simti bine , te simti sexy si emani sexualitate anumiti barbati primesc semnale pe care femeile le trimit involuntar si ajung la persoane la care nu ar trebui sa ajunga … adica acele mesaje sunt percepute gresit de catre barbati, acum nu ma intelegeti gresit … stiu ca sunt femei care se imbraca foarte sexy si vor sa trimita mesaje clare barbatilor , poate chiar unei mase mai mari de barbati , dar eu vorbesc de cu totul altceva ! Daca o femeie place un barbat , se va imbraca si aranja cat mai frumos pentru acel barbat , va incerca sa il obtina (sper ca nu e un cuvant prea tare) prin toate mijloacele pe care ea le detine , dar cand ea vrea doar sa se simta bine , sa se simta frumoasa si barbatul percepe mesaje gresite atunci se ajunge la situatia mea !

Din nou … nu ma intelegeti gresit , dar daca nu-mi place un barbat catusi de putin chiar nu-i dau credit deloc , pentru ca nu pot … asa-s eu … nu am de gand sa am o relatie in care doar el se simte bine , si in care doar el iubeste , in care e doar el iar eu pe post de femeie ! Nu o sa am o relatie cu un  barbat doar pentru a-l face pe el fericit si pe mine nefericita … niciodata ! Punct .

Un alt lucru de care ma lovesc , sunt job-urile unde colegii (barbati) incearca mai mult decat trebuie , adica suntem colegi , si atat . Imi place ca viata profesionala sa fie profesionala si nu de alta natura , lucram impreuna , discutam si comunicam dar nu intinde coarda … iar eu una nu accept o relatie la locul de munca , mi se pare ca lucrurile pot degenera usor iar locul de munca inseamna mai multe caractere , mai multe tipuri de gandire , mai multe feluri de inimi ! Daca eu plac un coleg de munca , el o sa afle .. de la mine , desigur , dar daca o sa fie rost de relatie atunci ori imi schimb locul de munca , ori facem un compromis : la munca suntem strict colegi !

Adica sa auzi la munca ” Nu iubi , nu e asa … intelege te rog , daca punem pretul asta si mai punem si adaosul comercial , plus TVA-ul atunci nu facem nimic inima , asculta-ma pe mine iubire ” si poc te saruta ! Nu , nu , nu si nu ! E de 2 bani … dar stiu ca exista relatii la locul de munca care functioneaza si care nu influenteaza relatia de colegialitate cu altii si care nu sunt subiect de discutie , ori ceva evident … dar de cele mai multe ori … ” O stii pe directoarea de vanzari … Alexandraaa … Da ! … e iubita mea ”

Nu !

Unii stiu ca nu ne credeti , si ca va ranim orgoliul de barbat fatal sau nu … dar domnilor de cele mai multe ori chiar nu va spunem cu rea intentie ca va vrem ca prieteni ! Femei mai sunt , barbati mai sunt asta e clar si valabil pentru toata lumea !

Un comentariu Adăugă-le pe ale tale

  1. Eh, aşa-s „cocoşii” – vor să „ciufulească” penele primei puicuţe (sau chiar cloşti) care le pică cu tronc. 🙂

Lasă un răspuns

