Câteva idei cu ajutorul cărora să-ți anunți șeful că îți dai … demisia !

fts

1. Băi io plec , mai ai treabă cu mine ?

2. Șefule mă cac în afacerea ta !

3. Domnule Cutărică cum să vă spun … eu vreau să … ăăă , nu știu cum să mă exprim ! Bă nene eu mă las frate , mă duc acasă că să mor de nu te văd mai mult decât pe nevastă-mea și nici de ….. nu mai am parte !

4. Vreau să vă anunț șefule că la un alt job , sunt plătit triplu , lucrez 7 ore pe zi , 30 de zile de concediu plătit pe an , mașină , laptop și telefon de serviciu , tichete de masă , reduceri pentru sejururi la mare , reduceri la cumpărăturile din marile hypermarket-uri … plus poziția de director așa că fratele meu io mă cac pe prima de Crăciun și pe felicitările tale de ziua mea !

5. Bă lălălă shi leu lelele să mă lululu culu puă !

– De ce mă suni la ora asta Ioane ? Ești băut ? Ce vrei ?

– Ce nu pricepi mânca-mi-ai zurgălăii ! Da sunt beat și ți-am zis că-mi dau demisia în slow motion !

6. Șefule mă duc ! Plec ! Dispar ! Îmi iau tălpășița !

– Unde pleci Ioane ?

– Bă mă duc in Rai frate că de te mai văd puțin să mor de nu calc pe bec și mergem amândoi în Iad !

7. Timp de 4 ani ți-ai bătut joc de mine , m-ai tratat ca pe un sclav , m-ai călcat în picioare , m-ai făcut cu ou și cu oțet , așa că dragă șefule de ziua ta muncești că altfel o belești !

8. Boss …ești tare boss , ești misto rău da să mă bată Dumnezău de vreau să-ți mai vă mecla !

9. Alo alo te-am sunat să-ți spun … Aloooo alooo că te iubesc ca un nebun … nu-mi închide telefonu că ” abonatul Ionel Lătărescu v-a sunat să vă spună că-și dă demisia și vă dorește somn ușor ” !

10. Șefule de ziua ta mi-am făcut un cadou , mi-am adunat puterile , și m-am decis să-ți zic fratele meu că atâta căcat cât mănânci tu , nu mănâncă nimeni și nu , nu mă poți concedia că mi-am dat demisia aseara ! Acum suflă-n tort sufla-mi-ai pânzele ! La mulți ani sefu ! Te pupă Ion !

Lasă un răspuns

