3 minute de adevăr

r


” Tinerețe fără bătrânețe și viață fără de moarte. ”

Sună bine nu ? Nu cer așa ceva , dar mi-aș fi dorit enorm să mai rămână cei ce au plecat , poate singurii care credeau în mine . Tinerețea e egală cu o beție cruntă , școli , circ și panaramă , mama plătește tot , școală și responsabilități iresponsabile , cearcăne și examene de căcat , probleme cu iubiții care în tinerețe erau doar de decor și de dragul de a te certa și a avea pe cineva cu care poți consuma 1000 de mesaje în Orange . Era caterincă mare , durerea se simțea doar în străfundurile nesimțirii și nerușinării , nu existau probleme existențiale ci doar niște rahaturi de probleme pe care ni le făceam singuri . Muzica era bună și obscenă , vorbeam mai urât ca-n gară , baieții veneau cu mărțișoare și ne invitau la un suc . Băgam Fanta . Nu băgam țigări că nah cum naiba să fumăm noi sau să bem … a trecut timpul și-am băgat tot ce s-a putut , licori verzi , fumuri visătoare , țigări și junk food !

Bătrânețe ? Mai am ceva până atunci dar încă simt că o să ajung la 30 și-o să fiu o acritură de toată frumusețea și nu pt că nu m-am măritat deoarece  nu vreau să mă mărit , ci pentru că vreau viața să mai continue că orice mi-ați spune voi , de cele mai multe ori căsătoria distruge vise și cred că ea trebuie să aibă loc când visele sunt mici și ușor de indeplinit . O casă, o mașină , un copil , un job stabil sau poate o mică afacere . Cred că poate bătrânețea are să-mi aducă un dram de chibzuință , de cumpătare , de frumos , de duioșie … dar dacă nu îmi aduce nimic din toate astea o să ajung la un azil jucând Popa Prostu și bând Tequila … da fetelor Tequila pentru că mă respect și nu obișnuiesc să beau dar o să o fac când voi fi bătrân pentru că am de gând să nu mă mai ocup de zahărul din băutură sau ce alte ingrediente mai are ea  . Dacă n-o să am copii , o să adopt , că deja stau în Vitro (pentru cunoscători) , și uite așa fac de două ori un bine ! Dar n-o să mă trimită copilul meu la azil și asta pentru că am un suflet bun ci o să mă duc eu singură ca să nu-l încurc că numai povară pentru cineva nu vreau să ajung și asta tot din cauză că am un suflet bun iar înainte să mor o să am o singură dorință : să îmi dorm somnul de veci lângă Iulia iar cei ce rămân în urmă să ne construiască pe morminte doi îngeri care se țin de mână , pentru că ea mi-a fost și mi-este înger pentru eternitate !

Și dacă mă vezi nebună sau tâmpită , te invit 5 minute să te pui în locul meu și abia peste 2 săptămâni împlinesc 25 de ani !

Lasă un răspuns

