Pisica ta , ceaiul tău , SF-urile și TV-ul

sadness_by_s1yk

Mă înțelegi când îți spun că te iubesc ? Dacă îți desenez o să simți că te iubesc ? Las tot în urmă , renunț la mine , la tot ce am iubit , la tot ce îmi place și te urmez … tăcută , fără să mă plâng , fără să ridic mâna ca să-mi obțin dreptul la cuvântare , fără să fie necesar să mănânc sau să beau apă . Renunț și la tigările mele mentolate și la părul meu lung și colorat , renunț … dar nu pleca , nu încă … iar dacă pleci , te rog ia-mă cu tine … pentru că eu , aici renunț la ceva , renunț la atâtea doar pentru tine , pentru noi , n-ai voie să pleci fără mine , n-ai voie să respiri fără mine sau să fumezi pe scaunul fără spătar de lângă aragaz fară să mă saruți , n-ai voie să dormi dacă eu nu sunt acolo ! Nici eu nu dorm când nu ești aici , și totuși tu ești cel care se plânge că e obosit , extenuat , copleșit și depășit … eu oare cum sunt ? Când nu știu dacă o să vi în seara asta acasă , nu știu dacă ești în brațele ei în timp ce ești în ale mele , și mă dor ochii … știai că mă dor ochii pentru că plâng ? N-ai voie să renunți la noi , tu nu ai fost singur în relația noastră , și totuși uneori erai lângă mine și mă simțeam singură , așa că n-ai voie să renunți , mi-ești dator . Ai cumpărat un televizor mare pentru camera mare , și mi-ai adus o pisică de ziua mea , și îmi faci ceai cu lapte , și mă duci să văd filme SF , și mă duci la mare iar eu … eu urăsc marea , o detest , și nu mă uit la televizor că mă plictisește prea tare , și urăsc ceaiul … ai înțeles ? Urăsc orice nu e cafea ! Iar pisica , nu e vinovată că eu nu o plac , și asta pentru că îmi plac câinii iar pisica ta îmi lasă păr pe așternuturi și în baie și în bucătărie pe gresie ! Detest filmele SF , nu le pot suporta nici 5 minute , și totuși când ești plecat stau cu nenorocita aia de pisică și ne uităm amandouă la TV la Animal Planet , și când beau ceaiul de mi-l pregătești îmi țin o mână pe stomac și mă apăs puternic ca nu cumva să vărs în fața ta ! Iar când mergem la cinema să vedem filmele alea tâmpite , mereu caut subiecte pentru blog sau mă gândesc la cealaltă femeie care nu are pisică , pentru că mi-ai adus mie pisica … blestemata aia de pisică stă pe perna ta când tu ești plecat și își face loc la picioarele mele când adorm ! Așa că nu ai voie să renunți la noi , nu ai , pentru că eu am o nenorocită de pisică și ceai în dulap … nu trebuie să renunți , pentru că renunț eu la mine și o să iubesc pisica , o să o mângâi , și când o să beau ceaiul o să-mi iau mâna de pe stomac și o să fiu atentă la cinema și o să mă uit cu tine la fotbal … dar nu renunța .

Eu am vrut un câine , și un bonsai , și o lampă mare pentru serile de lectură , și vreau cafea multă și cărți și pe tine … dar rămâi și îți promit că ce contează pentru mine o să fie îngropat în pământurile uitării … o să iubesc chiar și marea chiar de miroase oribil și e mai murdară decât comportamentul tău absent .

Dar dacă totuși renunți și mă lași , te rog să-ți iei pisica , și televizorul , și toate cutiile de ceai din dulapul meu și marea și SF-urile , și amintirile și pleacă departe . Iar după ce pleci , o să-mi fac cafea și o să-mi aprind o țigară mentolată și o să citesc și să știi că o să-mi gasesc pe cineva care o să-mi aducă un câine , un bonsai și cărți !

Dar nu renunța și îți promit că o să mă comport exemplar cu pisica noastră , ba chiar o să accept să aduci și un motan … nu pleca acum , mai stai !

Îți fac un ceai ?

Lasă un răspuns

