Mamă mă mărit !

Logo ciocolata ATENTIE ales-02

” – Ceeee faci ?

– Ce dracu să fac , mă mărit ! M-a cerut și am zis da !

– Tuți buchiile mă-tii , pai ai mers la lucru sau după barbați ?

– Ambele !

– Chiar te măriți puiu lu mama ?

– Bai femeie , eu sunt serioasă nu mă mai stresa ! Da , mă mărit !

– Du-te tu Roxana că nu te cred !

– Păi nu ți-am zis mă mamă că sunt într-o relație ?

– Ba da mamă mi-ai zis , dar …

– Păi și ce mă tot freci la melodie atunci ? Îți zic un lucru , bagă-l la cap și nu mă mai stresa de 3 ori pe un subiect ! Mă mărit , ne iubim și uite așa ! Vrem să venim acasă să alegem sala , să trecem pe la bunici să le zicem și lor , să vorbim cu fratele meu și cu tine desigur !

– Tulai Doamne că fac cu inima ! Pfuuu …

– Păi de ce Doamne iartă-mă să faci cu inima ? Nu te bucuri că mă așez în sfârșit la casa mea , că o să am poate vreo doi mucoși , că o să am bărbat , că îmbrac rochia de mireasă ? Ar trebui să sari în sus de fericire că se mărită unica ta fată !

– Ba mă bucur mă mamă da nu-i devreme ?

– Puuu ….bată-mă să mă bată !!! Păi acum e devreme ? Am 25 de ani imediat și tu îmi zici acum că-i devreme și mă băteai la cap să mă mărit de pe la vreo 22 !

– Știu mă mamă , ai dreptate , dar cum te măriți tocmai tu … vai , mă aștept de la fratele tău dar de la tine nu mă așteptam încă că te știu așa mai zvăpăiată , mai în lumea ta !

– Adică io-s nebună măi mamă ?

– Nuuu mamă nu am vrut să sune așa ! Dar tu ești fata lu mama și nah ! Dar mă bucur mamă , ți-a luat inel ?

– Vai mamăăăă ce inel frumos mi-a luat , și ce frumos mi-a vorbit și cum m-a cerut …am crezut că leșin !

– Tulai când o auzi bunicu-tău și bunică-ta cum o plânge și cum s-or mai bucura ! Vai vai fata lu mama! Tu copilă , io sper că nu ești gravidă ?

– Puiiii scuipă-n sân ! Să nu zici așa ceva acum când e așa soare afară , că aduci furtuna !

– Auzi la ea că „ scuipă-n sân „ tot prostii vorbești ! Lasă mamă că trebuie și copii , că altfel de ce te măriți ?

– Pentru bani mă mărit !

– Hiiii nu mai zice așa ceva că nu-i frumos , eu nu te-am învățat așa ceva !

– Ho la vale că glumesc !

– Tolomacă !

– Mamă mă bucur că te-am uimit !

– Și încă cum ! Da mă mamă , cum îl cheamă ?

– Dracu știe că l-am văzut numa , a venit în vis , m-a cerut de nevastă , am zis da , mi-a pus inelul pe deget și a plecat !

:))

Lasă un răspuns

