Cum e la inchisoare ?

cenzura

Ma intrebam asta seara in timp ce ma gandeam la job-ul meu actual . Sunt job-uri care iti fura orice libertate pe care creierul tau , o cauta cu ardoare , te dedici trup si suflet , muncesti pana la epuizare si in cele mai multe cazuri , cei care muncesc aproape non-stop vor bani !

As lucra non-stop daca as face ceea ce imi place , dar nu pot , ca-mi trebuie curaj . Prima data trebuie sa infrunt o lume intreaga , dupa trebuie sa dau piept cheltuielilor , care ar fi destul de greu de acoperit daca as face ceea ce imi doresc , si in ultimul rand ar trebui sa ma lupt cu demonii mei si cu generala ” Mintea cea Speriata ” . Ca nah … mi-e frica sa renunt la tot si sa-mi caut job-ul ideal , mi-e teama sa ma apuc sa muncesc de la 0 , din nou ! Cred ca acum va spuneti : ” pai daca e asa , niciodata nu vei face ceea ce iti place ! ” Da ! De acord cu voi , gandesc la fel , dar sunt doar eu impotriva , a tot ce ma inconjoara , si am aproape 25 de ani … da ce zic aproape , ca imediat e Martie , ma gandesc daca e bine sa ma apuc la 25 de ani sa-mi urmez pasiunile . In mod normal , pasiunile si talentele se cultiva din tineretea cruda , dar eu am alergat dupa hergheliile de cai salbatici de la Letea , in loc sa alerg dupa ce trebuie .

Stiti expresia ” Ca Voda prin loboda ” …. mi-a fost „mentor” in viata si voila , am reusit ! Ma oftic , de-mi fierbe sangele in vene ,  ca dracu in cazan sub pamant , pentru ca stiu , ca daca as face ceea ce-mi place , as face o treaba buna ! De asta sunt sigura , dar recunosc ca sunt si putin comoda , dar nu e vorba foarte mult de comoditate , e vorba de frica , ca nu te inchide si te indobitoceste nimic mai tare pe pamant , decat propria-ti frica !

Sunt constienta , ca apuc vreo 60-70 de ani de viata , dar la mine de pe la 50 incolo nu mai e viata , e doar o impacare cu mine insami , un compromis si poate o obligatie fata de un barbat ! Ca nu-i mai amuzanta viata la 50 , cum era la 18 , asa cred eu , poate din cauza ca ma gandesc mereu ca apuc 50 si dupa pot muri in orice moment , si se pierd culorile . Nu sariti , am si eu impresiile mele de femeie problematica ! Dar ma gandesc , ca apuc cei 50 de ani , si dupa inca 30 pana la 80 si cred ca o sa-mi dau palme , ca mi-a fost frica la 25 de ani sa-mi urmez visele !

De cand ma stiu , mereu am fost inconjurata de 4 pereti inalti , si niciodata nu am reusit sa escaladez unul din pereti , ca sa ies din cutie . Uneori ma gandesc ca eu mi-am creat peretii , si sunt responsabila sa-i daram , dar lupta nu e asa grea cu oamenii din jurul tau , precum e cu tine insuti !

Ai nevoie de minte sanatoasa , ca sa faci alegeri fericite , ai nevoie de dragoste , ca sa inveti sa iubesti, ai nevoie de aragaz , ca sa faci ciorba , ai nevoie de soare , ca sa iubesti luna , ai nevoie de un cal , daca ai caruță !

Un cerc nesperat , insetat de distrugere si plin de traire frumoasa , de gunoi reciclabil si de oameni micuti poate fi viata . Azi plangi in pumni , maine pe o perna , ca intr-o zi daca e cu putinta  sa plangi de fericire ca ti-ai invins frica .

Lasă un răspuns

