In dimineata asta … am sentimentele ranite . Sunt trista .

sad_heart_by_cats0448-d31d5f0

Azi dimineata cand m-am trezit , inima mea era deconectata , nu vorbea deloc . Nu-mi spunea nimic , ii facusem si masaj cardiac si nimic , nu mai vroia sa vorbeasca , statea linistita in coltul ei si uneori mai tresarea , dar in rest nici o reactie . Imi priveam inima cum sufera , acolo in patut si ma simteam atat de neputincioasa , dupa care mi-am facut curaj si-am intrebat-o :

– De ce esti asa trista , inima ?

– Du-te Roxana departe , lasa-ma in pace te rog , astazi nu am chef de nimic ! Ma intristasem teribil , nu intelegeam ce se intampla , inima mea nu ma indepartase niciodata . Ea era mereu acolo pentru mine .

– Trebuie sa-mi spui ce ai ! Acum ! Vorbeste , pana nu te bat ca pe hotii de cai ! asta cu o voce de femeie plansa , cam de ieri de pe la 23:21 si pana astazi , imi raspunde :

– Ti-au scris astia pe wall : Happy Valentine’s Day !

Lasă un răspuns

