Domnitelor nu va mai mintiti singure . Nu in sec. XXI .

Scria Binder pe pagina ei de Facebook  foarte iritata , de zici ca apucase vreo alergie , ca barbatul care paraseste femeia ca s-a ingrasat , e un „bou” ! Il critica acolo , pe ala , ca sotia lui si-a dedicat existenta intru totul , barbatului ei , si el a lasat-o pentru ca , doamna a dezvoltat ” testu adipos ” . Il facea pe ala „bou” la greu , ca e un nesimtit , ca e artificial , ca sotia lui , nu s-a mai ingrijit de ea , si s-a ingrijit de el . Ca el era pe primul loc .

Eu i-am comentat :

Astea-s scuze . Si sunt plina , dar cat de prost sa fii si sa zici ca suferi si de-asta mananci ?! Las-o asa , eu nu am scuze , am mancat si atat si acum am instalat disciplina , doar ca femeilor le ramane inoculat in cap , dupa ce se marita , ca vezi Doamne , l-au prins si gata , nu mai pleaca . Gresit ! Barbatul intotdeauna va pleca , intodeauna va cauta ceva mai bun , toti o sa facem asta , pentru ca vrem ceva mai bun . Cat despre femeia care se ingrijeste de barbat si uita de ea , asta iar e o scuza ordinara si o caracteristica a femeii ordinare . Daca te respecti , ca femeie , o faci pana mori , nu pana ce l-ai prins pe „bou” , ca pe „bou” il doare la basca , el pleaca , tu cu burta la gura te intorci acasa la ma-ta si poate si cu inca 2 copii de mana ! Doamnelor , nu va mai scuzati si nu mai curatati rahatul din alte curti , in timp ce curtea voastra e murdara , pentru ca „boul” are si el dreptatea lui si nu toate femeile grase sunt bolnave , si da eu sunt grasa , dar am invatat ca daca nu am grija de mine , atunci lucrurile negative vor ramane negative . Nu va mai grabiti sa faceti casnicie cu barbati care nu v-ar iubi decat slabe si perfecte , ca asta va aduce doar probleme doamnelor ! Luati-va barbati pe masura capacitatii voastre de a intelege si lupta impreuna cu acestia pentru ceea ce va doriti ! Sa fim si corecte nu doar obtuze , si „boul” ala nu e chiar degeaba !

Femeia , mi-a raspuns :

Roxana Maria, ești în lumea ta… și habar n-ai despre ce vorbești. Dar bine că știi tu să alegi bine în viață ca să nu te trezești cu surprize… Succes! Și te rog, dacă mai dorești să comentezi aici, ai grijă la limbaj și la insinuări.

Normal ca doamnele , ce o citesc pe Binder i-au dat dreptate , ca doar saracele , s-au delectat la viata lor cu … ” Fluturi ” … imi vine sa rad , inca putina ceapa la tocana , hop o pagina de ” Fluturi ” . Maruntim niste cartofi , si hop , inca o pagina de ” Fluturi ” . Doamnelor , domnitelor si domnisoarelor , fluturii aia , s-au anexat la dosarul cu produse expirate , va rog sa ma credeti pe cuvant , ca fluturii aia de-i cititi s-au nascut undeva intr-o piata , pe cand o tiganca facea negot cu portocale stricate . Asta pot sa spun , aproape cu mana pe inima … oh dar stai ! Eu nu am inima , nu mi-au placut fluturii . Acu plang , am lacrimi de crocodil in ochi .

Dati in barbat , ca-n … ca da domnle , e de 2 lei , ce , pai ma lasa el , ca m-am facut cat casa ?! Da cum .. pai ce  prefera el ceva mai bun , cand acasa are o dedicatie  ce merge in reluare ?! Bai tata , nu mai mancati ma cacat , si fiti realiste , nu va mai lingeti ranile in Pagini Aurii , jucand telefonul fara fir cu prietenele voastre limitate , ca nu functioneaza . Normal ca barbatul te lasa daca nu te mai place , ca doar nu-i dobitoc sa stea sa te asculte pe tine , cum te vaieti si nu faci nimic .

Suntem setati , inca din momentul in care parintii nostri ne vad ca o idee , care urmeaza sa prinda viata , sa cautam ceva mai bun . Setarile alea , nu ti le scoate , nici dentistul odata cu maseaua de minte din gura bai nene . Nu-i judecati pe „boi” , ca , cauta sa se simta bine , dupa o zi plina , nu-i judecati , ca vor o femeie care se respecta , si nu una care e prea obosita , ca sa-si traga o pereche de chiloti cu danteluta . Domnitelor , nu mai cereti socoteala  societatii actuale pt. ca e artificiala si falsa , ca vrea doar frumosul si perfectiunea , atunci cand chiar frumosul si perfectiunea te fac fericit .

Doamnelor , daca tot va imperecheati si va inmultiti , faceti lucrurile cu cap , nu doar cu jucaria , ca ramaneti cu aia mici , si traiti toata viata cu mamele voastre , si dupa va plangeti de mila , tot ca barbatu-i de 2 lei .  Atata stiti , sa plangeti , ca nu-i el barbatul ala din ” Praslea cel Voinic si Merele de aur ”  si ca nu are nici un vis , nici un fel de aspiratie , ca nu va ajuta in casa , ca e lenes si prapadit ! Tot el e prost ? Pai ba nu , nu e prost , e chiar destept … l-a bagat si pe ala cineva in seama si in pat , tot o proasta ca si el .

Nu mai cautati curtile vecinilor doamnelor , nu fiti geloase pe casniciile fericite si pe doamnele frumoase , ca vi se arde tocana . Nu are rost , adica ar trebui sa fiti suficient de mature , din momentul in care va f… ca sa faceti copii , sa respectati fericirea celorlalti , nu sa o criticati . Trebuie sa oferiti niste exemple frumoase , copiiilor vostri , nu sa le vindeti baloane umflate de mami si sparte de tati , ca se pierde hazul in timp si dupa ce se arde tocana .

La modul serios , invatati sa va pastrati barbatii acasa , invatati sa va vada frumoase , chiar daca sunteti urate ca o livada de pomi fructiferi a.k.a urate cu crengi , nu doar copiii sunt familie , ci si barbatul , are si el nevoie sa se simta inclus , ca pana la urma , cu el ai ramas gravida , nu cu gandul , ci cu organul copulator . Da ! Asa se mai numeste …. organ copulator , nu mai faceti ochii mari .

Si … doamnelor , la bine si la greu , nu inseamna neaparat daca te ingrasi sau daca slabesti . Nu are nici o legatura , binele si greul cu greutatea .

Sa auzim de cat mai multe casnicii fericite si de cat mai putine divorturi .

16 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. precubanca spune:

    cata dreptate poti sa ai tu Roxanica….

    1. Roxana spune:

      Atata cat imi dau femeile destepte Anca !

  2. Crina spune:

    gandire tipic femeii mediocre, oricat de culto-inteligento-smechera s-ar da ea. tot binder scrie pe undeva prin comentarii ca ‘boul” a inselat-o si ea l-a iertat(n-am citit toata postarea lu binder ca mi se ridica tensiunea altfel), dar comentariul ala a fost suficient sa-mi dau seama cata frustrare proiecteaza duduia binder prin intamplarea prietenei ei. Sa-i spuna cineva, de fapt sa le spuna tuturor:)) ca o relatie nu se destrama doar din vina unuia. NICIODATA! Vina e a amandurora, mereu.
    Ramai in lumea „ta” Roxana, ca e mai bine:)) nu suntem multe pe lungimea asta de unda, da suntem

    1. Roxana spune:

      Draga Crina , bine ai venit , afara din bula ! Iti dorim sedere placuta si ne bucura sa stim ca ne imparti pararile !

  3. Crina spune:

    nu m-am putut abtine efectiv si am comentat(nu am jignit nu am judecat), la postarea lui binder, indignata de faptul ca promoveaza abandonul de sine ca pe ceva normal si de laudat. e ca si cum eu as zice: ma doare in cur de mine, ma voi dedica sotului si copiilor..si voi tre sa imi ridicati statuie pt asta. Prima conditie de a iubi pe cineva, indiferent copil/sot este sa te iubesti pe tine. evident ca mi-au sarit toate in cap..ca abandonul de sine e normal…ca e normal sa te consideri ultimul presh si e chiar de apreciat asta. mereu am avut impresia ca 90% din femei sunt proaste de poti bate cuie cu capu lor. Acum mi s-a confirmat. „Nu e vina mea ca barbatul ma inseala” , „nu e vina mea ca nu pot comunica cu el” ba fix, da FIX vina lor e. true, am avut si eu despartiri ca dracu de dureroase, dar niciodata n-am fost presh in relatie, niciodata n-am ascuns ce simteam (pt ca barbatii nu pot ghici ce dracu avem noi in cap, tre sa le zici pe fata), si niciodata n-am considerat ca iubind orbeste pe cineva trebuie sa ma fac ultima matura si sa nu mai contez deloc pentru mine. ma indigneaza gandirea asta la femei..dar…si-o merita cu varf si indesat. sa le fie de bine si n-au decat sa ude pernele cat vor:)))))) la cat mai multe postari din astea roxana! eu iti tin galerie:)))

    1. Roxana spune:

      Eu te imbratisez cu drag , esti al naibii de comica , si am simtit umorul si indignarea din cuvintele tale ! ma bucur ca ai ajuns pe aici , trebuie sa sustina cineva si barbatii , pentru ca ei detin intr-un fel fericirea noastra ! singure , nu vom fi cu adevarat fericite niciodata ! inca o data , te imbratisez cu drag si m-ai facut sa rad cu drag si pofta

  4. Crina spune:

    pai mama naibii..m-am aprins grav:))) hug back 😛 si ma bucur ca te-am facut sa razi :)))
    tocmai mi s-a raspuns prin comentarii ceva de genu ca o femeie adevarata se daruieste pana renunta la ea. Aha, deci eu chiar daca am iubit cu tot ce-am avut eu in mine si chiar mai mult, pt ca nu am renuntat la mine si m-am facut presh si matura..nu sunt o femeie adevarata:))) ohh…in ce lume traim:))))
    voi bea niste beri in seara asta sa sustin barbatii, si alea 10% din femei care nu sunt miau miau „eu n-am nici o vina”.

    1. Roxana spune:

      am citit comentariul tau , si am vazut ce comentarii ai primit inapoi ! ti-am trimis si cerere de prietenie ! ne iau mamele la palme daca mai spunem multe lucruri adevarate :))

  5. bossnika spune:

    Frumos spus,imi place viziunea ta! Bravo!:)

    1. Roxana spune:

      Eu am zis un adevar , crunt , greu de digerat pentru doamnele cu „suflet” mare .

      1. bossnika spune:

        Dar frumos apreciata de un barbat ! 🙂

      2. bossnika spune:

        Înclina-te înclina-te 😛 ai Facebook ?

      3. Roxana spune:

        :)) Roxana Maria

      4. bossnika spune:

        Cred ca o sa găsesc o mulțimeee de ROXANA maria :))

Lasă un răspuns

