Oglinda neintrerupta

only_my_sorrow-1413377

Mi-am trecut degetele , prin norii pufosi de pe Cer , am tras Soarele de obrajori , si-am zambit unei libertati pe care nu am gustato niciodata . L-am lasat pe Cer sa-mi fie martor , l-am lasat sa-mi priveasca fericirea din ochi , mi-a zambit ca niciodata , fericirea mea , libertatea , necunoscutul , s-au oglindit in cea mai frumoasa oglinda de pe pamant . Dansau razand norii , unul alb si unul intunecat , dragostea lor se infiripa , era fericire , Soarele cu chipul lui ca cel al unui tata tanar , privea carnavalul ce se desfasura langa el . Era fericire , lumina , stralucire . Candoarea momentului putea fi imortalizata doar cu ochii , gustata doar cu inima si gandita doar cu zambetul .

A cazut Cerul , s-a spart oglinda , au inceput lacrimile . Tatal tanar nu avea putere sa aduca la viata carnavalul , a preferat sa se intoarca cu spatele , in timp ce norii si-au dat drumul mainilor lor si s-au razboit , si-au reprosat , au aruncat venin si lumina orbitoare . Tatal Soare plangea , isi dorea inapoi carnavalul , dar nu , cerul era atat de macinat si de afectat ca nu s-a mai albastrit , nu mai avea puterea sa fie frumos , si s-a intins pe pamant , si a adormit , si-a pierdut culoarea , candoarea , dragostea . Cerul a pierdut totul . Au ramas norii , razboiul era unul puternic , viclean , urat si grotesc , reprosuri se aruncau , se invinovateau norii intre ei pentru ca cerul picase , nimeni nu trezea Cerul din somnul trist care-l cuprinsese , erau prea ocupati cu razboiul . Nu mai exista rabdare , intelegere , dragoste , nu mai era nimic din ce a fost , ura domnea ca un covor de flori uscate .

Au obosit norii , Soarele nu mai avea lacrimi sa planga , in timp ce , Cerul aproape ca-si dadea ultima suflare , norii s-au departat unii de ceilalti , in timp ce plecau fiecare pe drumul sau , priveau peste umar , sa-si vada inca o data perechea de dans si razboi . Unii erau tristi , razboiul a ars sentimente dulci si calde , a ars la nesfarsit , durerea conducea acum Soarele . Un aeroport cu nori , fiecare pleca, Soarele plangea in palmele lui mari si ori de cate ori se oprea din plans , privea Cerul si il striga , dar nici un raspuns , nimic . Strigatul sec si surd al Soarelui era inutil . S-a intunecat si soarele , in timp ce martorul meu a murit subit .

Lasă un răspuns

