Te vreau

” Te vreau bărbat , nu copil , te vreau om , nu nălucă , te vreau pentru mine , nu pentru mine si pentru alta , te vreau ca mi-esti drag , nu din ambiție . Vreau sa fiu eu centrul universului , nu universul sa fie centrul meu , te vreau când sunt fericita , nu când sunt plictistita , te vreau noaptea , dimineața , in miez de zi , in pauza de la munca nu doar noaptea , te vreau pentru ceea ce ești , nu pentru ceea ce ai fost sau ceea ce vei fi . Te vreau întreg la minte nu aiurit , vreau sa ma săruți pe colt de gura nu doar pe buze , te vreau pentru ca tu aduci lumina pe strada , nu pentru ca tu îmi luminezi strada , te vreau pentru viitorul nostru , nu pentru viitorul meu , te vreau pentru ca ești dulce si nu pentru ca as avea nevoie de zahar , te vreau nu doar sa fii acolo , ci sa fii acolo . Te vreau pentru mine , pentru muzica mea , pentru prietenii mei , pentru gândurile mele , pt sufletul meu , pentru tot ceea ce eu reprezint . 

Iar daca tu nu ma vrei , nu-i nimic , îmi găsesc eu altu’ . 

Lasă un răspuns

