Cuvinte . Dulcele .

8800921-black-nature-photographyInima indurerata te-au pus iar la pamant

Tu plangi acum , neajutorata

In timp ce ei rad ,

Tu iarta-i inima frumoasa , ca-s necunoscatori

Nu judeca in a ta viata

Sufletele de jucatori .

Cauta frumosu’-n oameni buni ,

Iubire si caldura

Si de ti-e greu , tu poti sa plangi

Dar nu educa a ta ura .

Ei is nestiutori pe viata ,

Nu stiu ca simti durere

Ti-ai pus lacrimi pe fir de ata

Asemeni rouai de pe stele .

Tu cel ce-arunci cu vorbe grele ,

Pune capul in pamant ,

Caci nu stii tu cu ce durere

Creezi un gol , fara discernamant.

Ah inima , nu-i plange-n van

Caci ei nu merita iubire

Tu uita , cum faci an de an

Si cauta-n viata mangaiere.

Tu pacatosule , rau mult mai faci

De vrei , te rog , opreste-te !

Caci viata-i un ros’ camp de maci

Te rog , nu scuipa flacari cu durere.

Inima sa fii fericita , caci ei nu te ajung

Si de te simti nedreptatita

Aici sunt eu a mea iubita ,

Am sa-ti opresc chinul prelung .

Au plans si stelele cu tine ,

In noaptea albastra ca opalul

Viata carari negre contine ,

Ea vine , pleaca , e ca valul .

Acum a mea iubita dulce ,

Eu plec spre nemurirea mea

Caci viata asta-i mult prea dulce

Ca sa ma chinui cu a ta .

Eu te invat sa fii dulce

Sa fii tot ce n-am fost eu ,

Iar daca cerul ti-e rascruce

Priveste marea care-s eu .

Iar de te doare iarasi viata

Nu pune ochii in pamant

Cauta-n flori dimineata ,

Iubirea de vine din gand.

Iubita mea inima mare ,

Imi pare rau ca te-au ranit

Dar ei nu stiu a mea ardoare

Nu stiu ca eu plang mocnit.

Dar de-as putea sa te ajut ,

Te-as vindeca acuma

Dar nu pot decat , sa te sarut

Ma duc , caci cade bruma .

2 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Ionut Albu spune:

    Frumos dar din pacate nu te tii de treaba. Astept ceva nou…

    1. Roxana spune:

      Sunt de acord cu tine !

Lasă un răspuns

