Lara

Love-Breakup-Wallpapers-Images-with-Quotes-1024x789” O pata de cafea zacea obosita pe masa , acoperita cu un autocolant ieftin care imita marmura maronie . Pahare de vin , erau spalate si puse la uscat . Parul ei ii cadea pe umarul dezgolit, era pe jumatate adormita , astepta , dar nici ea nu stia ce asteapta . Fumul gros de tigara , aducea camerei un aer de inmormantare , plangea . Degetele ei subtiri si pale tremurau , privirea ii era atintita asupra unei bucati de gresie , pe care statea un geamantan negru . Unde avea sa mearga ? Pe care drum ? O sa mai planga la fel ? Un fluture de noapte , intrase neinvitat in bucataria neagra de fum , zbura frenetic in jurul becului ce lumina , puternic , imprejurimile . Il auzea cum se loveste de bec , asemeni nebunilor . Scrumul era de un sfert de deget , ea nu se deranja sa scape de el . Pe tricoul lung parul parca se odihnea , il astepta , dar nu avea sa ajunga , nu mai avea sa-l vada . Auzise sunetul cheilor deschizand usa , tresarise , tremura si mai tare , expresia fetei se schimbase , isi dorise sa-si fi sters lacrimile ceva mai devreme , dar prefera sa stea nemiscata .  Avea sa-l vada , si avea sa planga , era deja prea mult , era sufocata , ii lipsea viata din ochi , stia ca pierduse ceva , dar nu stia ce . El o privea din spate , de langa usa , parea impietrit , nu stia daca sa vorbeasca sau nu , vazuse bagajul .

– Ce e cu bagajul ? intreba el , cu nodul in gat cat un mar galben de toamna .

– Trebuie sa plec , ma astepta o viata ceva mai buna . Ridicase o spranceana , iar ochii ei pareau reci si plini de ranchiuna . Mai trase o data din tigara fumeganda .

– Nu , asta nu accept , niciodata ! Sa nu crezi ca de aici , poti pleca cand vrei . Incordase pumnul si maxilarul , ochii lui aratau ca un cal negru ce alearga in nestire . Era transpirat si obosit .

– Nu am vrut sa cred , mi s-a spus mereu ca tu joci la doua mese . Nu am crezut . Azi insa , mi-a sunat telefonul , numarul nu era afisat , mi s-a spus ca esti cu cineva . N-am crezut , m-am certat cu vocea barbateasca de dincolo de telefon , am injurat si am lovit in masa , dar vocea aceea m-a convins . Am primit o adresa exacta , adresa la care tu trebuia sa fii cu cineva . Am luat un taxi , nu ma interesa daca era o gluma , defapt as fi fost fericita daca era o gluma proasta . Am ajuns in fata unui bloc nou construit , si am urcat la etajul 2 . Am batut , insa in zadar , atunci am apasat clanta si am intrat . Pantofii tai erau la usa , langa o pereche de sandale inalte si negre imi spuneau ca gluma , era defapt un adevar crunt . Pe taieturile de la bolta , zacea o poza cu voi doi undeva la mare , inima mea s-a facut mica , dupa care a murit , stomacul imi era gol asemeni Raiului , iar mintea mea declarase razboi . Un ciorap de femeie , era langa usa , am inaintat , incercand sa imi sufoc plansul ce ma apucase , in camera de pe dreapta , usa era deschisa , gemete se auzeau de acolo . Ma pregateam sa vad sfarsitul , din contra , am vazut insa , inceputul unei lungi suferinte . Unghiile ei erau adancite in carnea ta , iar gatul ei primise saruturile tale , sau sa spun , ale mele ? Am stat acolo , am plans , mi-am aprins o tigara si am plecat . Am plecat sa impachetez . Am plecat sa ma cert pe mine insami . Am plecat cu inima perfuzata , o duceam la Reanimare , si am sa o duc si la Terapie Intensiva .

– Imi pare foarte rau , iubirea mea . Lacrimile ii curgeau nebuneste pe obraji , intelesese de unde venea fumul de tigara , pe care il simtise in apartament . In acea zi nimeni nu fumase, insa mirosul de tigara era atat de puternic , incat crezuse ca cineva intrase in casa .

– Esti sigur ? ea se intoarse catre el , il privea cu scarba . Chiar iti pare ? De ce plangi ? Plangi ca te-ai culcat cu o alta femeie , nu ti-a placut ? Scuipa venin  , tremura , insa lacrimile i se oprisera , simtea ca el nu merita s-o vada plangand , si jelind o dragoste atat de mincinoasa .

– Imi pare iubita mea , da imi pare rau , nu vroiam sa fac asa ceva . Se aszase in genunchi in fata ei , ochii lui implorau iertare , dar inima ei nu stia sa mai ierte asa ceva . Un sunet de clanxon se auzea violent .

– Spune-mi te rog doar de cat timp ? E tot ce vreau sa stiu !

– De 7 luni !

– Aha … ! privirea ei , era neiertatoare . Se ridicase repede de pe scaun , si deschisese fereastra . Vino sus te rog , ajuta-ma cu bagajul ! El auzise , si se ridicase brusc , o prinsese de mana , era furios .

– De aici tu nu pleci ! se inrosise , iar privirea ii era nebuna .

– Ai dreptate ! Eu nu pot pleca de undeva , de unde , am plecat , ceva mai devreme . Ii luase mana , de pe mana ei , si o lasase usor si delicat jos . Taximetristul ii luase bagajul , iar ea ii facu semn sa plece . Il sarutase pe frunte  , isi luase haina , de pe scaun si geanta alba si se intreptase spre usa . El o privea , plangea , era stupefiat .

– Te rog Lara , nu fa asta ! isi scosese capul de dincolo de usa , ca sa-l priveasca .

– Vio o sa vina dupa restul lucrurilor , te rog sa o lasi sa le ia . Am nevoie de ele . Spune-i sufletului tau daca-l vezi , ca l-am iubit . „

Lasă un răspuns

