Jane Eyre – Ch. Bronte

downloadE cartea a carui loc , ii sta tare bine de cea a lui I. Teodorescu – „Lorelei” . Cartea este impresionanta , capitvanta , o carte pe care o citesti , dar simti ca ai puterea sa vezi locurile si personajele cu ochii mintii  . E romanul clasic de dragoste , dintre o „ea” pioasa si respectuoasa , si un „el” salbatic , dur , calmat in timp de dragoste . Vreau sa va spun ca am luat cartea , de la un nene din Sibiu , care isi vindea colectia de carti pe sume infime . Cred ca a fost una din cele mai bune achizitii pe care le-am facut . Eu nu am sa va spun nimic despre poveste , am sa va las pe voi sa cadeti , in vraja mirifica a lui Ch. Bronte . Cartea pe mine cel putin , m-a marcat , si m-a facut sa nu dorm noaptea . V-o recomand cu placere , celor carora va plac romanele de dragoste , dar care nu contin sirop si frisca .

 

 

 

P.S. Filmul nu se compara cu cartea .

Lasă un răspuns

