Dialog

1383608_603731356335974_1890544830_n” Avea ochii mari si negri , iar parul ii era ondulat . Plete suave cadeau pe spatele ei sculptat frumos , iar varfuri de par atingeau sanii micuti acoperiti de o camasa fina din satin alb , ce se termina cu o dantela micuta , care o facea sa nu fie trecuta cu vederea . Cand vorbea , aveai impresia ca-ti spune povesti , nu puteai sa nu ramai marcat de vorbele ei , vorbea mult , uneori fara noima , dar cand era suparata , vocea ei obisnuita , ii se desprindea de gat , ca sa faca loc unei alte voci , una mai stearsa si mai relaxata .
– Iti spun Maria , uneori mi-e si frica . Zau de nu ! Mi-e frica ca vine la mine ! Mi-e frica ca vine si urla ca nebunul , pentru ca eu o alta nebuna , nu pot sa nu ma gandesc la el ! Parca il si aud cum striga : ” – Ma ! Mai termina ma , ca toata ziua sughit ca prostul ! Nu te mai tot gandi la mine si lasa-ma-n norocul meu ! Da vrei sa ma omori ? Ce vrei ? ”
– Eh haide ca deja , ai articole de ziar in cap . Las-o mai usor cu cititul , da ce vrei , vrei sa o iei razna ?!
– Pai nu , nu vreau , dar ce sa fac ! Ma da’ nu ma pot abtine , nu pot ma , ma abtin de la prajitura cu ciocolata si nuca de cocos a lui tanti Cornelia ce sta peste drum de noi , dar nu stiu cum sa ma abtin sa nu ma gandesc la el . Odata l-am strigat pe tata , pronuntand numele tolomacului aluia !
– Iiii si ce-a zis tac-tu’ ?!
– Ce sa mai zica Mari , a tacut malc , dar il ardeau mainile !
– Trebuie sa te linistesti , sa-l lasi in pace , nu-i de tine , ai vazut ca doar nu lucreaza , pamant n-are , traieste in casa cu ai lui , n-are animale , n-are nimic ! Vrei sa mori de foame ? Esti tampita ?
– Mari , eu tampita nu-s , da-l iubesc ma ! Il iubesc atat de tare incat m-as duce sa traiesc cu el in mijlocul salbaticiei , in mijlocul marii . Nu e om mai bun , mai cald si ma traznit ca el . Mainile lui mari , cand imi ating fata , imi fac sa tremure si degetele in papuci , are ochii frumosi , patrunzatori , uneori il privesc si stiu ce vrea , uneori nici nu-i vorbesc , pentru ca stie ce se intampla cu mine , doar cand ma vede cum ma uit la el . Mama ce l-a zamislit , l-a facut frumos , puternic .
– Ti se cam umplu’ ochii de bucurie cand vorbesti fetito , vezi sa nu dai de necaz , ca-i prea frumos sa fie adevarat !
– Mari la noapte , plecam amandoi la Bucuresti , plec Mari , las totul , ma duc si eu sa studiez , si el vine cu mine , il iubesc prea mult !
– Fetita , dragostea-i o curva , te sapa si te ingroapa !
– Curva curva , dar nu-i dragostea ce-s banii , niciodata , si nimeni nu te sapa mai tare , cum te sapa banii ! Ma duc sa traiesc , mamica mea stie ca-s desteapta , taticu stie ca nu-s proasta , ei ma pricep , vreau sa ma fac femeie de societate , iar pe el il vreau langa mine , il vreau sa doarma acolo cu mine . Pentru ca Mari , dragostea-i ceva sublim , creste in dimensiune cu fiecare sarut , cu fiecare mangaiere , cu fiecare cuvant dulce rostit , dragostea-i boala grea dar vai cat e de frumoasa , cand o tratezi . Dragostea-i aia de te face sa-I ceri noaptea Lui Dumnezeu un pic de somn , ca-i atata fericire in vene incat te umfli de nu mai poti sa dormi . Iar eu sunt indragostita rau . „

Lasă un răspuns

