Melancolie la inceput de toamna …

autumn_rain_by_55laney69-d4j657sE atata liniste in apartamentul meu , mult gol , frig … afara culorile imbraca nuante de gri intens , vantul suiera linistit , lumea incepe sa amorteasca , fiecare in case sau in masini urmand diferite drumuri sau unii  in timp ce  se plimba fara noima . Simteam nevoia sa-mi ingrop capul intr-o carte buna , nu stiam de unde sa achizitionez ceva care sa-mi capteze atentia , fara sa am parte de recomandari . Intr-un e-mail venit de pe elefant.ro , eram informata ca la orice comanda de carti primesc un set de 3 carti gratuit , cand am accesat site-ul am gasit o alta oferta cu carti la niste preturi foarte foarte mici . Am ales , in functie de coperta , de descriere si chiar si de pret . Ieri mi-am incantat simturile cu ” Clara noaptea ” de Catherine Locarndro , Clara ducea doua vieti , aproape paralele , seara se prostitua pe o strada din Paris iar ziua , se deghiza intr-o fata retrasa , care lectura pana la ora la care pleca sa imbratiseze traseul . Clara noaptea si Clara ziua nu aveau voie sa interactioneze , Clara noaptea se degaja complet de Clara ziua , in asa fel incat sa nu fie afectata Clara ziua . Viata Clarei se impartea intre viata de noapte ca prostituata , lecturile din miez de zi , barul Louisei si un metro murdar mereu plin de tot felul de oameni dubiosi . M-a dezamagit finalul cartii dar per total a fost extraordinara , ieri am devorat-o complet .

Azi am inceput ” Amanda se marita ” de Jenny Colgan , o poveste cu trei prietene : Amanda , Melanie si Francesca . Amanda era pipita perfecta , frumoasa , blonda care se imbaia in banii tatalui sau . Melanie era personajul principal , o fata cu mii de probleme , care era indragostita de un betiv care dorea sa devina un pop star , iar Francesca e deliciul povestii : foarte degajata , sex-ul prioritar in viata ei , injura de mama focului , foarte curajoasa dar cu frica de singuratate . Mel si Fran se inteleg de minune , si sunt invidioase pe Amanda care a prins in mrejele sale un fost coleg de liceu , care a mostenit un castel dupa moartea tatalui sau . Intamplarea face ca Mel sa fi fost indragostita in liceu de Fraser , cel cu care Amanda urmeaza sa se marite . O comedie delicios de buna , te face sa razi in hohote , iar protagonistele sufera de pe urma unor probleme atat dar atat de nesemnificative , actiunea se desfasoara in Londra si alte orase limitrofe . Mai am de citit si sunt curioasa ce o sa mai urmeze .

Luni taticul ar fi trebuit sa implineasca 50 de ani . Ma incearca tot felul de sentimente , uneori simt ca nu ma am lacrimi sa-l mai plang , nu mai am lacrimi sa-mi plang dorul asta arzator care ma omoara , dar urmeaza sa-mi concentrez energia si darurirea noului meu loc de munca , unul in care mi-am pus mari sperante . Si totusi mi-e dor de tata .

Ma intorc la lectura . Va recomand cartile , o sa mai revin cu review-uri daca apuc sa mai termin si altele . O toamna de vis …

Lasă un răspuns

