Caldura

asia-bad-thoughtsEra cald , mult prea cald , deranjant de cald . Era timpul sa ma pregatesc sa merg la munca , nu aveam chef , eram mult prea obosita si prea plictisita de locul meu de munca . Simteam nevoia sa-mi las parul liber , sa nu-l mai spanzur cu un elastic , insa trebuia legat ca sa-mi racoresc gatul si umerii . Cand am iesit afara , un zid de caldura mi-a izbit fata in plin , mi-era teama ca machiajul meu are sa curga si am sa las impresia ca am plans , dar nu a curs . Am mers catre statie cu sufletul strans si fara stare , imi doream sa ma intorc inapoi in pat , mai vroiam sa plang putin . Emeli Sande imi alinta auzul cu Read all about it , in mers picasem pe ganduri . In statie un el nu prea inalt , cu ochelari , venea fericit de mana cu o ea , imbracata intr-o fusta pana la genunchi asortata cu un maieu si parul impletit frumos . Se sarutau cu atata nesat , prin pori ieseau vulcani de transpiratie , soferul autobuzului mesteca cu pofta un covrig mare si ii privea , parca cu dor si cu pofta . Parca ar fi sarutat si el niste buze, parca ii era dor de zilele cand era in floarea varstei si saruturile erau consumate asemeni tigarilor : cu nesat si pe rasuflate . Participantul la drum , de pe scaunul din fata se intorcea ori de cate ori putea sa vada cu cine vorbesc , scaunul de langa mine era gol , iar cu ajutorul castilor conectate la telefon vorbeam cu pisica mea blonda . Uneori pierdeam conexiunea cu vorbele ei , adancindu-ma in ale mele , imi doream sa intru in perioada de liber dar mi-era si frica de dorinta mea . Undeva citisem ca suntem nerabdatori sa intram in concedii , vacante , sa ne luam libere , sa avem weekend incat nu ne mai bucuram de zilele pana la acele momente de libertate . Privindu-l pe sofer , cum se uita la acel cuplu inca tanar , necopt , pentru care dragostea e vazuta ca dragoste desi ea e o relatie de prietenie , dintre doi subiecti a caror inima bate mai tare cand se privesc ochi in ochi , dar revine la batai normale cand se despart , m-a bufnit rasul . Mi-am validat abonamentul si inainte sa ma asez , ea a trecut pe langa mine si mi-a zambit frumos .

Am coborat din autobuz , mi-era sete , aveam gatul uscat si mi-era cald , asteptam sa incerc noul meu parfum pe care l-am primit , simteam nevoia sa fumez o tigara si imi doream sa treaca timpul cat mai repede , si ma intrebam de ce-mi doream sa treaca , in fond maine va fi o zi teribila pentru mine , o zi pe care as vrea sa o sterg din memorie , sa o uit , o zi in care voi plange , cum am plans in fiecare zi , in timp ce mancam , in timp ce fumam , in timp ce povesteam .

Oamenii nu-si gaseau locul in autobuz , se mutau agitati de la soare la umbra , isi faceau vant cu ziare , cu reviste , cu evantaie , cu palarii , cu ce apucau , si blamau compania de transport in comun ca nu detine aparate de aer conditionat in mijloacele de transport . Isi plangeau de mila cum fac eu , si spuneau ca teribila canicula , ii termina .

Pe maine .

Lasă un răspuns

