Despre azi , pentru ca urmeaza maine

Stay-strongMi-e dor sa plec , undeva unde n-am mai fost , sa vad alti oameni , mi-e dor parca de mare , mie care nu-mi place marea , mi-e dor de ea . Vara asta e destul de ok , am ajuns la concluzia , ca e important sa ai mintea ocupata ca sa nu te gandesti la probleme , e sanatos sa ai un job care sa te mentina ocupat , sa iesi in oras ori de cate ori ai ocazia , sa vorbesti cu oamenii , sa te bucuri de un film , de o tigara , de micul dejun … trebuie sa te bucuri de lucrurile marunte , trebuie sa ai mereu balanta in buzunarul drept , trebuie sa vezi mereu frumosul din orice lucru , astfel eviti problemele de orice natura . Trebuie sa sti cand sa pui piciorul in prag , trebuie sa ai un cuvant de spus , dar sa-l spui bine si la momentul potrivit , si asta doar daca esti indreptatit si ai habar de ceea ce se discuta . Avem dreptul la viata , dar e scurta , si cand o pretuiesti mai putin ti-e luata , eu de multe ori spun ca viata e un rahat , ca e grea si o urasc si vreau sa mor , dar alea sunt momente , si trec prin momente dureros de grele , pentru ca mi-e dor de tata de mor , dar stiu ca dupa ce-mi sterg lacrimile , si incepe Grasu XXL sa cante „Azi nu” , pot sa merg mai departe , si am sa merg , si n-am sa ma dau batuta , si n-am sa ofer satisfactie nimanui, si-am sa-i las pe oameni sa ma vorbeasca , dar din invidie , pentru ca oamenii mereu te vor vorbii doar cand ajungi la pamant , sau cand esti sus si impacat cu tine insuti ca ai reusit sa faci ceva pentru tine .

Poate nu sunt in masura sa dau sfaturi , si poate multi vor gandi ca sunt proasta si ca aiurez , dar toti va veti intalni cu cuvintele mele , asa cum eu candva m-am intalnit cu ale voastre .

 

Pe curand !

 

 

Lasă un răspuns

