Despre alegeri

decisionsLa fel ca si mine cred ca ati avut si voi un moment de cumpana , un moment frustrant pentru ca trebuia sa alegeti o optiune din doua , greu e cand ambele optiuni sunt limitate sau ambele iti fac cu ochiul , si nu sti ce sa faci , ai nevoie de cineva care sa-ti spuna totusi ce sa faci , cum si pana cand , dar e greu si cand depinzi de cineva intr-un asemenea mod , pentru ca la o adica suntem oameni iar daca cineva ne impinge sa alegem o optiune , care se dovedeste a fi gresita , tinzi sa-l judeci pe cel care a fost implicat . Parca uneori e greu sa iei deciziile de unul singur , eu chiar trebuie sa aleg , una din optiunii ma elibereaza , ma bucura , imi surade , cealalta in schimb e doar o punte , un drum la fel de plin de intrebari ca si celalalt . Cam de o saptamana caut ca nebuna semne , imi pun intrebarea ce sa aleg si stau si investighez , caut un semn nenorocit si nimic si sunt in dubii rau de tot . Problema e ca nici nu vreau sa-mi discut optiuniile cu oamenii , le-am mai discutat candva , acum multi ani , si am ales dupa spusele oamenilor , si proasta alegere am mai facut , o alegere pe care am s-o regret mereu , dar nu mai am ce face , ca timpul inapoi nu-l pot da .

Am o carte pe care vreau sa o termin , de scris de data asta si am alta care inca e o schita si pe care vreau sa o incep imediat ce o termin pe prima . Am atatea idei incat prin geanta am hartiute cu schite , exact ca un puzzle , cand scot hartiutele si ma uit la ele habar n-am care de unde provine .

Vara asta mi se pare atat de scurta , mi-am propus ca la anul sa ma intorc inapoi la Sibiu , dar pica , nu mai e o optiune pentru mine , cel putin pentru inca 2 ani , am de gand sa mai raman acasa , oricum 2 ani trec foarte repede , dar orasul meu actual e ca o femeie plata , e plictisitor , daca-as putea aduce Sibiul in Medias , ar fi un fel de bomba medievala sa-i spun asa , daca-as putea sa-mi creez propriul oras l-as face indubitabil ceva de vis , dar nu pot .

Inainte sa mor , trebuie sa vad New York-ul .

Lasă un răspuns

