Declaratie de avere .

bottled_up_emotions_by_photog_roadSubsemnata Banea Roxana Maria , domiciliata in Orasul Copilariei , pe strada Veche , declar ca mi-au mai ramas urmatoarele bunuri :

Mama – femeia fara de care eu ca femeie nu pot trai ;

Prietenii – pe care vreau sa-i am pana ce sangele meu  nu va mai calatorii catre inima , astfel incat sa o ajute sa mai bata si sa pot trai ;

Verisoara mea – singura dintre toate pe care am s-o ador mereu ;

Visele – fara de care as tine uneorii ochii deschisi sau inchisi degeaba ;

Experientele – pe care n-am de gand sa le regret indiferent daca cele din trecut ma vor urma si in viitor ;

Principiile – proaste sau nu , unele m-au ajutat sa fiu multumita de mine ;

Sperantele – dureroase , dulci , triste , sunt ale mele si le voi pastra mereu cu mine .

Lacrimile – fie ca le-am varsat din dragoste sau din suferinta , au fost ale mele si au facut parte din mine .

Cuvintele – o avere atat de variata si de memorabila (uneori)  , le am peste tot pe corp , in minte , in inima , in buzunare .

Inima – e averea mea , pentru ca daca n-as avea-o , n-as mai fi om .

Muzica – gura proaspata de viata pe care am grija sa o inspir zilnic ;

Locurile – am fost in nenumarate locuri si desi nu am fotografii facute si pastrate pe un hard disk , pe un stick sau intr-un album , cu siguranta am un album vast pastrat in minte .

Noptile nedormite – pe care am sa le ador mereu ;

Biju-urile – de toate culorile si cu forme variate , nu au valoare baneasca dar au valoare sentimentala ;

Florile – primite , furate , gasite sau cumparate , mereu vor face marte din mica mea avere ;

Mustrarile – nenumarate , au reprezentat pentru mine oportunitati prin intermediul carora am invatat lectii dure dar folositoare ;

Sfaturile – fara de care nici un om nu poate aduce un echilibru in nici un domeniu si in nimic , pentru mine au insemnat mult si vor mai insemna .

Povestile – fie ele din copilarie , din carti , de la prieteni , din filme , din desene animate sau din viata reala , cand au facut popas in mintea mea , au uitat sa plece si ma bucur , pentru ca intr-un fel au lasat si pastrat in viata , copilul din mine .

Greselile – fara de care n-as fi invatat nimic niciodata ;

Cafeaua – prilej perfect de a descifra cele mai indescifrabile lucruri ;

Declar ca asta e tot ce mi-a mai ramas , l-as declara si pe tata , pentru ca desi l-am pierdut , inca il mai am si atunci da , il declar si pe tata pentru ca am sa-l iubesc mereu . Asta e toata averea mea , restul sunt doar lucruri fara valoare . Am rugamintea sa luati la cunostinta ca averea mea creste pe zi ce trece tot mai mult si am acte doveditoare si martori cum ca , respectiva crestere e legala .

Semneaza posesoarea averii ,

domnisoara Banea Roxana Maria

27.05.2013

3 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. mihai spune:

    o adevarata comoara :D:D

    1. Roxana spune:

      Multumesc Mihai !

Lasă un răspuns

