Despre mine ? Cred ca da .

sadness_by_endlessriverUneori evenimentele din viata , te pot marca , te pot influenta pe viitor , te pot face mai puternic sau mai slab si totusi multa lume iti spune sa fi puternic , multa lume iti spune ca va fi bine . Oare chiar va fi bine ? De unde sti tu care n-ai nici cea mai vaga idee cu privire la ceea ce te asteapta in viitor , ca va fi bine ? De ce sunteti pozitivi ? Nu credeti ca va mintiti singuri cand sunteti pozitivi ? Va credeti cand spuneti ca va fi bine ? E in tendinte sa fi pozitiv ? Dar cand esti pozitiv si lucrurile devin negative , cum te privesti in oglinda , ce-ti spui : ” Ba ce prost sunt ! ” …. ? Iti spui , crezi sau esti sigur ?

Dupa un eveniment neplacut , dupa o tragedie , dupa o despartire de cel care ti-a promis iubire , pozitivismul e apa cu ulei de floarea soarelui . Poti fi pozitiv dupa ce iti pui sperantele si ideile si puterile intr-un proiect si acel proiect este sortit esecului ? Poti fi pozitiv dupa ce un parinte , prieten , apropiat se stinge brusc , fara sa mai zica ceva catre tine , acea persoana draga care pleaca si cu care nu vei mai vorbi  cu ea decat daca ai parte de o amagire aparuta prin intermediul somnului la nivel de subconstient sau mai simplu spus : un vis !?

Unele lucruri nu se leaga , nu se vor lega niciodata , asa cum dragostea nu se va mai lega niciodata cu adevarat de mine , asa cum lacrimile mele in cele din urma nu se vor mai lega de obrajii mei , asa cum inima mea nu se va mai lega de sangele meu , asa cum sangele meu nu se va mai lega de creierul meu , asa cum eu , candva , intr-o zi , nu ma voi mai lega de viata . Dar pana atunci voi mai incerca sa leg lucurile , daca nu le pot lega intre ele , le voi lega de mine . Voi dezlega lacrimi legate de obrajii mei , voi dezlega iluzii , cuvinte dulci si tradatoare de sufletul meu , voi dezlega legaturi mult prea stranse cu lucruri prea putin importante , voi dezlega noduri si voi merge mai departe .

Azi n-am avut chef de machiaj , n-am vrut sa-mi acopar tenul care uneori e plin de imperfectiuni , azi mi-am ascuns doar ochii dincolo de o pereche de ochelari , am purtat o geanta pe care am primit-o cadou , pantaloni lejeri si bluza alba cu negru ( aviz amatorilor de doliu ) .  Mi-as fi dorit sa se realizeze o pereche de „ochelari” sa zic asa , care sa ne protejeze sufletul de suferinta , de durere , de tristeti , de depresii zadarnice , de iluzii fara baza , fara fundament s.a.

Noi doi in acelasi text si context – niciodata . Nu putem functiona impreuna , pentru ca suntem prea diferiti .

Nu mai caut nimic , m-am convins aproape de tot , as spune ca stiu de toate dar mi-e teama ca voi ajunge la concluzia ca nu stiu nimic , dar stiu ca sunt cat de cat rezistenta si stiu ca , in timp , cu cat voi deveni mai puternica , cu atat voi deveni mai sensibila si da , mi-e frica de viitor dar caut sa adopt alte principii , caut sa traiesc prezentul , desi viitorul il simt ca o pata neagra fixata pe creier , o oarecare obsesie fata de acesta .  Tot ce stiu , e ca mi-e dor , extrem de dor , de tata .

3 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Raul Chibea spune:

    Incurcate sunt caile Domnului. Insa tot ce ne ramane cand noi suntem in impas ,dezamagire , neavand forta de a trece mai departe este SPERANTA care nu va muri niciodata. Si aceasta speranta o vad intr-u-totul si la tine tinand cont ca nu esti sigura de nimic , toate sunt simple presupuneri unde ai lasat mereu loc de speranta care o ai. Domnul fie cu tine.

  2. Maria spune:

    Superb! Absolut superb!

    1. Roxana spune:

      Multumesc Maria !

Lasă un răspuns

