Imi place , dar … nu-mi place

OLYMPUS DIGITAL CAMERASunt nebuna dar totusi cu picioarele pe pamant . Imi place sa citesc carti si totusi nu citesc orice carte . Imi plac legume dar totusi urasc guliile . Imi place sa ma plimb dar sa nu ma intorc de unde am ajuns . Imi place politica dar urasc politicientii . Imi plac filmele horror dar ma uit la ele cu plapuma pe cap ( do not ask ) . Iubesc sa iubesc dar mi-e frica de relatii . Ma uit la un film de 5 ori si totusi uit ce s-a intamplat in el cand ma uit a 6-a oara . Imi place sa vorbesc la telefon dar nu-mi place sa raspund la telefon . Imi plac calatoriile dar ma plictisesc destinatiile . Imi place sa am un par frumos si totusi n-am rabdare sa-l ingrijesc . Imi place sa fiu odihnita dar urasc sa dorm . Iubesc oamenii dar ii urasc cu aceeasi intensitate ( pe unii ) . Am principii clare dar totusi ma cam abat de la ele . Urasc regulile si totusi le respect . Gandesc matur dar in unele situatii ma uimesc gandurile mele de copil prost . Iubesc cafea dar urasc 3 in 1 . Iubesc sa gatesc dar sa nu mananc ceea ce am gatit . Iubesc sa gatesc dar intotdeauna uit sa adaug ingredientele principale . Iubesc emisiunile de la TV dar urasc TV-ul . Iubesc sa ma uit la filme si totusi niciodata nu am fost la un cinema . Iubesc sa cant , urasc sa mi se cante . Iubesc poezia dar nu stiu pe a cui . Imi place sa invat si totusi nu mi-a prea placut scoala .  Pot sa iert dar nu pot mereu . Ma tin de promisiuni insa intotdeauna cu intarziere . Iubesc punctualitatea dar mereu sunt blocata in trafic . Urasc sa dorm dar diminetiile incep pe la 12:00 . Mi-e dor de facultate dar acum ca incepe iar mi-e groaza sa o imbratisez . Imi place ploaia dar urasc furtuna . Iubesc vara dar urasc caldura . Imi place iarna dar doar pana in Ajun de Craciun dupa care mor de nerabdare sa vina caldura . Sunt in regula dar totusi sarita . Am probleme dar nu le recunosc . Pricep greu dar totusi pricep . Ma duc la mare dar detest marea . Urasc doctorii dar totusi le cer ajutorul . Uneori ma dor toate dar eu ma cred perfect sanatoasa . Imi vine sa plang dar mi-e rusine sa o fac . Am deficiente de comunicare dar totusi vorbesc cu necunoscuti ca si cum ii cunosc de o viata .  Ador multimile dar totusi sunt iritata de galagia pe care o fac . Sunt simpla dar al naibii de complicata . Sunt ciudata dar mi se spune ca sunt nebuna . Sunt nebuna dar niciodata n-am fost la balamuc . Mi-e rau dar sting cu lamaie . Imi place la munca dar detest munca pe care o fac . Imi place melodia dar nu si artistul .

Dar sunt ok ! Cred …

Alicia Keys – A Woman’s Worth

Lasă un răspuns

