Viata e un copil ciudat si rasfatat

Zice ca orice greseala e un sut in fund , un pas inainte . Asa sa fie oare ? As tinde sa cred ca da , dar nu in totalitate . Suntem nestatornici , luam decizii pe fuga , azi lucram aici , maine lucram dincolo , azi sunam pe cutare , mai nu mai sunam pe nimeni , alergam dintr-un punct intr-altul ca sa ne rezolvam problemele si intr-un final ajungem acasa , extenuati , obositi si tot ce vrem e sa dormim . Dar de ce ne rezolvam problemele pe timp de zi ? Sa fie din cauza constiintei care nu ne lasa sa dormim linistiti , sau…. ? Dar daca rezolvam probleme zilnic , alergand ca o turma de nebuni scapati dintr-un sanatoriu , ne intrebam vreodata cand ajungem acasa , ce se alege de noi ? Unde ne grabim ? Stiu ca ne grabim , dar unde , nu am idee , si eu ma grabesc , sa ajung la timp acolo unde vreau , si ma impart intre job si cateva tabieturi , pe care timpul mi le mai lasa . Niciodata nu am profitat de timpul liber , cum o fac azi , cum am facut-o ieri , poate din simplul fapt ca am vazut cat iti ocupa job-ul din timp . La facultate stiam ca-mi pot lua liber , fie pentru inca o ora de somn , fie pentru o cafea in oras sau mai stiu eu pentru ce , insa cand lucrezi nu  e asa usor sa-ti iei un liber , momentele de respiro sunt traite intens iar somnul e din ce in ce mai valoros . Viata , capricioasa de felul ei , iti  da din toate cat de putin si asta ca tu sa poti lupta , in caz ca vrei mai mult , dar cateodata pare ciudata , mie spre exemplu imi da momentan atatea motive de fericire dar pe de alta parte imi da o durere greu de inchipuit si de indurat , poate motivele de fericire trebuie sa-mi serveasca ca si consolare pt motivele de tristete sau stiu si eu … ma rog … Plec

3 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Alexa spune:

    deci aici chiar poti spune ca ai dreptate. parca a ajuns timpul sa se compreseze in asemenea hal, incat nu iti mai dai seama in ce parte sa alergi. sau este din cauza ca… nu mai stim sa ne organzam?

    1. Roxana spune:

      Societatea e in alerta , deci si prin urmare si noi pentru ca noi facem parte din societate . Lumea e organizata dar sufletul e cel dezordonat si mintea !

      1. Alexa spune:

        nu te contrazic. din aceasta cauza schimbarea trebuie sa vine din noi….

Lasă un răspuns

