Examenul de maturitate

Ma gandesc serios , adanc , si incerc sa-mi dau un raspuns viabil si valabil , ce poate fi in capul unui om , care pleaca din viata ta , fara sa-ti spuna de ce pleaca , unde , pana cand s.a . Nu gasesc raspunsul , evenimentele din ultima vreme au avut un impact atat de puternic asupra mea , incat chiar nu mai am putere sa intreb , ca sa pot primi raspunsuri , ma depasesc oamenii in care imi pun incredere aproape oarba , si ma dezamagesc atat de profund , de clar si fara cusur . Poate ma incred eu prea mult , poate ma incred in oameni nepotriviti sau pur si simplu , poate eu sunt problema principala . Nu toti oamenii sunt  maturi , e plina lumea de adulti imaturi si de copii maturi , si e trist , cand un copil preia rolurile unui adult si e trist cand un adult gandeste ca un copil rasfatat . Mereu ma insel in privinta oamenilor si inca cred in ei , si inca sunt dezamagita si voi mai fi dezamagita , dar de ce ? De ce sunt oamenii rai ? Intotdeauna am iertat dar nu am uitat , acum e invers , uit dar nu pot ierta , n-o sa pot ierta niciodata apucaturile de copii a unor oameni , in care am avut incredere , si stiu ca acei oameni in care am avut incredere , o sa citeasca postarea mea , o sa reflecteze , dar e tarziu , eu sunt sigura ca intotdeauna voi avea oameni langa mine , ei inca se indoiesc ca vor avea pe cineva langa ei . Stiti cum e , prostul e prost pana la un moment dat , iar eu incep sa-mi revin , cat pentru unii din voi imi pare rau , si daca lumea se invarte in jurul unui singur om , macar asigurati-va ca acel om va va fi intotdeauna alaturi , nu de alta , dar e rau sa te inseli in singurul om de langa tine , el sa dispara si tu sa ramai singur . Nu va mai puneti intrebarea ” de ce nu am prieteni?” pentru ca raspunsul e in voi insiva si e adevarat prietenii nu exista . Nu cereti lucruri pe care voi sunteti incapabili sa le oferiti , pentru ca nu veti primi nimic . Azi e ultima mea zi la Medias , deci blogul meu isi schimba din nou resedinta ! Bafta la examenul de maturitate!

 

Un comentariu Adăugă-le pe ale tale

  1. emanuela spune:

    Este super realist….nu pot sa-l partajez la prieteni ????? se potriveste perfect !!!

Lasă un răspuns

