O carte …

A trecut cam un an de cand m-am reindragostit de lectura , resimt din nou gustul cartilor si uneori vreau sa citesc cate cinci carti deodata , de curand am achizitionat impreuna cu o revista , o carte numita „Nesocotita” scrisa de catre Amanda Quick . Acum cateva zile am avut un interviu pentru un job in Sibiu si traversand centrul orasului , o librarie striga impreuna cu cosurile ei afara : reduceri , erau o gramada de carti care mai de care mai interesante . Am avut 30 de minute sa ajung in gara asa ca am luat pe fuga cartea „Devorari” scrisa de Richard Millet si „Despartirile noastre” scrisa de David Foenkinos , sunt niste carti destul de promitatoare si mi-au facut cu ochiul de acolo din cos , abia astept sa lenevesc alaturi de ele . Dincolo de astea imi doresc enorm sa scriu o carte , fie ca o scriu pentru mine , fie doar pentru apropiati , fie pentru intreg globul insa desi am idei , nu stiu cum se face , nu stiu de unde sa incep si inca ma intreb daca scriitorii , se nasc cu talentul sau il dobandesc in timp . Mi-ar placea sa pot discuta cu cineva si sa-mi raspunda la intrebari , am idei dar nu stiu cum sa le astern pe „foaie” . Sunt un pic obosita , am alergat la interviuri , m-am trezit cu noaptea-n cap aproape tot la doua zile , pentru fiecare interviu simteam cam 2 zile de emotii , mi-am facut sperante , mi-am reincarcat bateriile si raman pozitiva , ce-a fost mai greu a trecut . Cat despre altele , intotdeauna de cand ma stiu am pierdut un prieten pentru a castiga un altul , am planuri mari , vreau sa fac ceva schimbari , am de gand sa-mi fortez limitele si sa scap de lucrurile care ma limiteaza . Daca planurile imi reusesc , blogul meu o sa-si mute „localitatea” pentru ca dupa Medias si Sibiu urmeaza ceva nou , insa nu ofer mai multe detalii . Am incredere in anul acesta si in urmatorul dar vom mai vedea , pana atunci imi astept cu mare drag job-ul si astept cu si mai mult drag intoarcerea mamei mele acasa . Cat despre carti cu siguranta ca voi gasi candva inceputul , una din ele tocmai isi cauta sfarsitul .

P.S. Let the show begin !

Lasă un răspuns

