E frig …

  Am dat ieri o fuga pana la tara , unde mi-am revazut o parte din rude . Sarbatoarea satului avusese loc , prilej perfect pentru noi discutii , rasete , dans si altele . Catre seara am preferat sa ma reintorc in oras , imi placea enorm la tara cand eram mica, insa acum nu mai exista aceeasi placere . Prefer sa merg dar sa stau putin , cat sa-mi astampar dorul care de obicei e modest. Am fost extrem de obosita iar azi noapte pe la 00:00 am si adormit . Eu care am niste insomnii groaznice si adorm , abia pe la 04:00 – 05:00 dimineata , am adormit azi noapte . M-a obosit agitatia de ieri . Azi de dimi am alergat prin oras , din banca in banca , din magazin in magazin , am facut piata , am rezolvat o buna parte din lucrurile care au ramas de facut . Am stat minute bune la ghiseele bancilor , simteam ca tremur de nervi , plecasem de acasa pe la 09:00 si am ajuns pe la 13:00 , nu bausem cafea , nu mancasem , eram pe alta planeta. Dupa ce am ajuns acasa dupa zile multe , am dormit de-amiaza . Dupa ce m-am trezit , eram mai obosita ca niciodata si ma enerveaza la culme cand suna telefoanele , pun pe silentios mobilul si suna fixul , scot fixul din functie si suna mobilul si cineva tot imi da trezirea. Acum nu prea mai am energie si daca tot n-am reusit sa beau cafea azi dimi , o beau acum , aveam nevoie de ea .

Mi-e dor de o carte si ma gandesc , ca maine dimi dau o fuga la nenea cu ziarele si imi aleg un bestseller si ma apuc de citit, miercuri sau joi plec la Sibiu , abia astept sa-mi incarc bateriile prin intermediul acelui oras . E agitat , e fresh fata de Medias , care pur si simplu am impresia ca doarme . Ma dispera oamenii care se intalnesc pe trotuarele aglomerate ale orasului si stau in mijlocul trotuarului la discutii , pai dati-va la o parte sau daca nu mergeti acasa si povestiti , azi fiind luni , toata lumea si-a platit facturile . Domnisoarele de la ghiseele bancilor , radeau si povesteau , miscandu-se intr-o reluare greu de , descris iar nervii mei luau foc cu o profunzime intensa . Am stat la coada intr-o banca 30 de minute , in fata mea erau vreo 4 oameni si la ghiseu un bou  (stiu eu de ce zic ce zic ) si cand am vazut cum merge , credeam ca nu mai ies de acolo . In fine , termina cel de la ghiseu si dupa aceea , cei 4 din fata mea au plecat , pentru ca nu si-au putut rezolva problema acolo la banca . E bine sa intrebati inainte de a sta la coada , pentru a evita eventualele dureri de cap , stomac si nervi intinsi la maxim . Numai facturi sa n-ai de platit in Romania .

Am ceva emotii , pentru ce urmeaza , sper sa-mi gasesc un job , insa dincolo de asta mai am planuri , insa unele au niste semne imense de intrebare iar de data asta vreau sa le gandesc si la rece si la cald , ca sa-mi scutesc mintea de efecte negative . Vreau sa fac ceva ce-mi place , dar stiu ca trebuie sa muncesc din greu ca sa reusesc . Vara asta mi-am descarcat bateriile complet , aproape de praguri critice iar acum vreau sa le reincarc insa cu buna dispozitie , cu incredere , cu speranta si cu multe impliniri .

S-a facut frig , azi am luat haine putin mai groase pe mine , e frig si seara , semn ca urmeaza sa-si faca aparitia , frumoasa doamna , imbracata in culori calde … toamna .

Viata e ca o baterie , cand se termina energia , moare bateria .

Lasă un răspuns

