Am chef …

A intrat o liniste nebuna in mine , atata liniste ca zambesc de una singura .  Am chef de ceva nou , as schimba ceva , n-am avut sarbatori , au fost doar cateva zile obisnuite in care am renuntat la cafea si am dormit . Am avut parte de cel mai bun somn din ultimele luni , luni care au trecut vijelioase pe langa mine si pe care le-am uitat , din cauza disperarii produse de probleme . Am apreciat enorm , multitudinea de oameni care mi-au urat sarbatori fericite , desi dorintele lor n-au prins viata in tura asta . M-au sunat multi oameni , multe mesaje primite si pt. asta vreau sa va multumesc pentru ca sunteti niste dulci si niste scumpi . Am primit de la pisica mea o carte noua , pe care deja am savurat-o , cat am reusit dealtfel , am inceput patru carti si nu reusesc sa termin niciuna , timpul e pretios si scurt iar ele sunt extrem de tentante .

La licenta incep si eu sa scriu , ca tot omul dupa o mustrare zdravana de constiinta din partea profesorului meu , iar cartea pe care am inceput a o scrie , a ramas in urma , „prafuita” intr-un fisier Word . Am primit carti de ziua mea , iubesc la nebunie sa primesc carti iar o carte in unele momente , este pur si simplu miraculoasa , detasarea e iminenta iar traspunerea in decorul principal si personal al cartii te rupe pur si simplu de realitatile cotidiene si uzuale care ne sunt date , sa le traim . Citeam mult , in tineretile mele si rad cand zic tineretile mele , nu ca m-as simti batrana dar erau alte vremuri iar pasiunea mea pentru citit a apus strasnic pana anul trecut in vara . Abia astept vara sa ma retrag pentru 10 zile in Deutschland , e cald acolo , liniste , aer curat si proaspat , cred ca o sa-mi placa mai mult de data asta . Am avut o discutie , nu mentionez cu cine si nici cand , una care m-a facut sa zambesc si care mi-a mai deschis putin din ochi , poate eu sunt vinovata ca-i tin mai mereu inchisi . I-am redescoperit pe cei de la Holograf , hmm … amestec coloristic accentuat de sentimente , trairi si clipe magice se astern in melodiile lor care sunt pur si simplu geniale . E atat de frumoasa limba romana in versuri cu sunet , mereu am fost curioasa , curiozitatea mea nu de multe ori m-a dus catre diferite greseli , dar mereu am fost curioasa de ce gandesc oamenii , imi place sa stiu cum gandesc si motivul pentru care o fac , mereu mi-a placut sa ascult oamenii nonconformisti , sa port discutii cu ei , sa-i analizez in cel mai mic detaliu , imi plac oamenii care fac exceptie de la regula , care traiesc viata prin pasiunile lor .

Cum ziceam intr-un post anterior , mi-ar fi placut sa-mi traiesc propriile pasiuni , dar pt toate astea trebuia sa renunt la altele , iar la altele n-am putut renunta fie din educatie , fie de dragul altora , pentru ca trebuie sa recunosc , la multe renunti pentru ceilalti si faci multe lucruri care nu-ti plac si asta doar pentru , ceilalti .  Poate totul ar fi fost diferit , unic , simplu , cine stie … poate as fi altfel . Azi cred ca am luat-o razna dar ceva ma face sa zambesc de una singura si nu , nu sunt indragostita … cred ca vor veni vremuri noi cu oameni noi , timpuri mai bune , lucruri mai constructive , probleme mai grave dar nu-i bai , o sa vina stresul iar dupa , totul nu va ramane decat un trecut tumultuos , iar mie mereu mi-a placut sa spun ca : „trecutul e istorie iar istoria se uita ” .

Va las in compania celor de la Holograf . Sa aveti grija de voi si sa zambiti , nu conteaza motivul , doar sa o faceti !

Lasă un răspuns

