Maine e primavara …

Am ajuns acasa . Macar aici e liniste , dar parca e prea multa liniste , prea apasatoare , nu vorbeste nimeni , toti tac , parca as fi la o inmormantare cu un moment de reculegere care dureaza zile . Urasc cand am timp sa gandesc , urasc sa am timp liber , doar atunci incepe razboiul intre mintea si sufletul meu , razboi care se termina cu ura , ranchiuna si lacrimi . Te-am cautat zilele astea , la tarabele cu martisoare de pe centru , ahh … zambeam de nebuna , nimic n-avea noima , intrebam vanzatoarele daca te-au vazut , unele se uitau urat , altele mirate iar unele mi-au spus sa mai caut si sa mai astept . Cautam defapt un martisor , adica pe tine , tu fiind martisorul . M-ai tot intrebat ce am zilele astea , am vrut sa-ti zic , nu aveam curaj , mi-au tot zis prietenele mele sa vorbesc , caci mai apoi pierd si-mi va parea rau . Pai ti-as spune sincera sa fiu , dar nu prea stiu cum . Nu stiu de unde sa incep , as incepe cu inceputul dar ma atrage sfarsitul , sa-ti zic ca m-am indragostit ar fi prea mult , sa-ti zic ca nu mai stiu cum areti … ? sa sti ca m-am uitat atat de putin in ochii tai incat nu mai stiu cum areti … scurta mai sunt in memorie ; Daca o sa citesti asta , o sa-ti dai seama sau chiar va trebui sa-ti zic ? Nu prea am curaj , nu-mi gasesc cuvintele , sunt novice in prostiile astea , da … si prostiile se invata , unele sunt necesare . E in zadar si imposibil precum ziceam … am nevoie de rabdare si nu stiu unde e parasuta aia idioata ca mereu o pierd , imi pierd rabdarea , increderea , sperantele . Dincolo de imposibil , sa sti ca ramai acolo undeva in sufletul meu si ma gandesc la tine si zambesc dealtfel cand imi amintesc de tine , dar si zambetul se risipeste exact ca norii dupa furtuna insa dupa furtuna iese soarele , la mine dupa risipirea zambetului apar regretele . Dupa cum ti-am mai spus , cum a inceput , asa se va termina iar daca eu am dat foc , tot eu sting . Life goes on iar eu trebuie sa mor , dar nu inca , mai stau un pic , mai lupt un pic si in curand o sa-mi ating scopul dar sa sti ca tu nu esti scopul meu . Ma duc sa-mi cumpar un martisor …

3 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Carmen spune:

    E chiar special ce ai scris tu acolo . M-a impresionat 🙂 speciale sunt sentimentele tale si speciala esti tu !!

    1. Roxana spune:

      Esti o scumpa si sti ca te iubesc ! Mi-e dor de tine !

      1. Carmen spune:

        Te iubesc si eu ..Si nu uita ce am scris acum pe mess… e adevarat si o sa ramana ❤ mi-e tare dor si mie de tine .

Lasă un răspuns

