Vreau doar o pauza … nimic mai mult

Asta vreau . N-am reusit sa-mi revin dupa experientele din ultimele luni , nu mai am starea necesara pentru a respira normal .Vreau o pauza , vreau sa plec si sa-mi fie dor sa ma intorc , vreau sa nu mai simt dor fata de niste prostii , vreau sa treaca odata timpul asta nenorocit si sa-mi ating scopurile care parca , se indeparteaza de mine tot mai mult . M-am saturat sa sper , speranta … speranta este o idee cretina in care credem ca prostii , serveste doar pentru a accelera procesul de indobitocire . Speranta moare ultima , a zis cineva , habar n-am cine si nici nu ma intereseaza , dar nu prea mai cred eu ca moare ultima , ca multi mor cu increderea investita in speranta . Idei proaste . Anomalii . M-as muta , sa mai schimb aerul , oamenii , poate asa o sa-mi mai schimb unele conceptii si ideologii , poate asa o sa uit si o sa-mi reamintesc vag unele lucruri care acum nu-mi dau pace . Nu mai am putere si nici chef si m-am saturat sa cred in implinirea acelor lucruri idioate care nu se vor implini niciodata . Mai auzi pe cate unul/una ca-ti zice cu convingere : ” lasa ca o sa fie bine , ai sa vezi ” … ai lasa-ma , vezi viitorul , sau de unde sti ? Ma enerveaza cand oamenii ma agaseaza cu intrebari de genul : ” De ce esti suparata ? De ce esti trista ? Ce e cu tine ? ” Nu ma mai intrebati , va rog , promit ca va zic daca simt nevoia , cand am o stare proasta , lasati-ma , chiar nu ma ajuta cu nimic sfaturile voastre , eu le inteleg dar procesez greu … sfaturile voastre sunt nule in momente de cumpana , e ca si cum ai rasuci cutitul in rana . Degeaba imi spuneti ca o sa fie bine … pe mine cuvintele ma ajuta dar nu foarte mult , eu vreau fapte , cuvintele nu se memoreaza mereu , se uita la fel de usor ca si relatia cu cel care a fost si nu mai e . As aprecia daca ati tine cont de dorinta mea , as vrea sa-mi fie mereu bine si sa fiu mereu bine dispusa ca sa va binedispun si pe voi , sa rad mereu si nu sa trag potasiul din om cum zice Danny :)) dar nu poate fi totul lapte si miere . Cheers !

Lasă un răspuns

